اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوا گلستان:

تلاش ضد انقلاب ضربه زدن به اصل ولایت‎فقیه است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: تمام تلاش ضدانقلاب درون نظام ضربه زدن به اصل ولایت فقیه است.

تلاش ضد انقلاب ضربه زدن به اصل ولایت‎فقیه است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان،‌ محمدحسین بابایی ظهر امروز در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج اقشار مختلف شهرستان آق‎قلا اظهار داشت: وجود اقوام مختلف در ایران نشان با ارزشی برای وحدت هر چه بیشتر مسلمانان و ترقی دین مبین اسلام است.
وی تصریح کرد:‌ حضرت محمد(ص) هم به اتحاد بین اقوام اهمیت وی‍ژه‎ای قائل بود به طوری که در کنار خود صحابه‎های بزرگی از اقوام مختلف مانند سلمان فارسی، بلال حبشی و... داشت.
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: دشمنان اسلام با دلارهای نفتی خود و به قیمت کشته شدن مسلمانان، سعی در ایجاد نفاق و تفرقه دارند که لازم است بیش از پیش به این مهم توجه شود.
بابایی خاطرنشان کرد:‌ همه شاهد هستند کشورهای استعماری که دم از دموکراسی و آزادی‌خواهی سر می‎دهند انسان‎ها را راحت‎تر از حشرات می‎کشند، اما اگر در ایران اتفاقی کوچکی بیفتد داد حمایت از حقوق بشر آنان گوش جهانیان را کر می‎کند.
وی با اشاره به پیشرفت‎های نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت خودباوری ایجاد شده در هشت سال دفاع مقدس گفت: امروز در بسیاری از موضوعات کره خاکی جزوه 10 کشور برتر جهان هستیم.
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان افزود: باید عظمت این جنگ بارها گفته شود چرا که تمام دنیا در جنگ تحمیلی هشت ساله به رژیم صدام کمک کردند تا این نظام مردمی اسلامی نابود شود و به فضل الهی و معجزه خداوند این انقلاب پا بر جا مانده است.
بابایی خاطرنشان کرد:‌ هم اکنون خودباروی، ایمان و ایستادگی و پافشاری مردم رشید ایران موجب شد مردم غزه با الهام‎گیری از انقلاب اسلامی 22 روز در مقابل پنجمین ارتش کلاسیک جهان ایستادگی کند.
وی اضافه کرد:‌ اینکه امام راحل بیان کردند جنگ ما جنگ حق و باطل است و تمام شدنی نیست یک فرهنگ‎سازی برای نسل جوان است.
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد:‌ مجاهدین افغانستان شاید از لحاظ جنگ‎آوری از کشور ما سخت‎کوش‎تر باشند، ولی همگان شاهد هستیم به علت عدم وحدت و نداشتن رهبری واحد هر روز در زیر چکمه‎های اشتغالگران قرار دارند.
بابایی با بیان اینکه رمز پیروزی این انقلاب وحدت کلمه و فرمانبرداری محض از فرمایش‌های فرمانده و مقتدای خود حضرت امام خمینی (ره) بوده است،‌ متذکر شد: مردم با اطاعت از امام راحل، عزیزانشان را به میدان می‎فرستادند و این سربلندی کشور را به همراه داشت.
وی با بیان اینکه تمام تلاش ضدانقلاب درون نظام ضربه زدن به اصل ولایت فقیه است، افزود:‌ باید در تقویت ایمان تلاش کنیم و با اطاعت از ولی امر به آن قیمت و ابهت بدهیم.
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان متذکر شد: در روز عاشورا همگان شاهد بودند چگونه عده‎ای ضد انقلاب با شعارهای خود اصل ولایت فقیه را هدف گرفته بودند.
بابایی گفت: در فتنه 88 فتنه‎گران نیت درونی خود را برای مخالفت با اصل ولایت فقیه نشان داده‎ بودند.
این مسئول با اشاره به اینکه به ایران برکت امام راحل هم اکنون در اوج سربلندی و عظمت قرار دارد، اذعان داشت: مردم کشورهای منطقه در بیداری اسلامی از گرمی انقلاب ما گرم شدند و بنیا‎ن‎های ظلم و کفر را سرنگون کردند.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول