اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

غفلت از راه ولایت نابخشودنی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: حرکت در مسیر ولایت و استقامت در تداوم این خط رمز پیروزی در مقابل هجمه‌های فرهنگی دشمن است و غفلت از آن بخشودنی نیست.

غفلت از راه ولایت نابخشودنی است
به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، یعقوبعلی نظری پیش از ظهر امروز در یادواره 23 شهید بخش گزیک این شهرستان خطاب به مسئولان اظهار داشت: مردم پیش از آنکه به گفتار و اندیشه‌های مسئولان نگاه کنند نظاره‌گر اعمال و رفتار آنان هستند.
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان با بیان اینکه شهدا راه رستگاری را به خوبی برای ما ترسیم کرده‌اند، تصریح کرد: آنچه در این میان از همه مسائل مهم‌تر به نظر می‌رسد، کسب رضای پروردگار در کلیه امور است.
نظری با اشاره به مراحل مختلف افزود: مردم از نظر ایمانی به سه دسته، هم‌پیمانان با معبود، سالکان قرب الهی و ره‌یافتگان به حریم ملکوت تقسیم می‌شوند، که این خود بر دو دسته تقسیم می‌شود دسته‌ای که به حد اعلا می‌رسند و گروهی که در حالت صدق باقی می‌مانند.
وی وجه تسمیه انسان‌ها را در صداقت و وفای به عهد دانست و ادامه داد: ایثارگران و آزادگان انسان‌های وارسته و متعالی هستند که نقش بارزی در تثبیت و بقای انقلاب اسلامی ایفا کردند و در آینده نیز نقش‌های مهمی را بر عهده می‌گیرند.
فرمانده سپاه خراسان جنوبی نقش روحیه ایثار و فداکاری را در پیروزی در جنگ تحمیلی بسیار حائز اهمیت دانست و ابراز داشت: در ابتدای جنگ تحمیلی نیروهای نظامی و انتظامی با مشکلاتی مواجه بودند اما با تزریق روحیه ایثارگری تحت عنوان بسیج به بدنه نیروهای نظامی، اتحاد و انسجام به اوج رسید و موجبات موفقیت نیروهای ما را در دفاع مقدس فراهم آورد.
وی از خانواده شهداء به عنوان سند افتخار انقلاب یاد کرد و ابراز داشت: اگر شبانه‌روز در راستای تکریم خانواده شاهد تلاش کنیم باز هم مدیون خون شهدا و از خودگذشتگی‌های ایثارگران خواهیم بود، از اینرو ترویج روحیه ایثار همواره باید مورد توجه قرار گیرد و هیچگاه از آن غفلت نشود.
فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی تأکید کرد: در خراسان جنوبی روحیه ایثار و مشارکت در اوج است و در دوران جنگ تحملی زنان و مردان دلیر این سرزمین با حضوری فعال در عرصه دفاع مقدس در راستای حفظ آرمان‌های نظام و انقلاب از خودگذشتگی کردند و نقش‌آفرینی بی‌بدیلی داشتند.
وی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را سبب تداوم راه امام و انقلاب برشمرد و یادآور شد: زنده نگه داشتن یاد شهدا حرکتی پرشتاب به سوی تعالی، پیشرفت و بصیرت جامعه است.
فرمانده سپاه خراسان جنوبی زنده کردن یاد و خاطره شهدا و حرکت در مسیر سرخ شهادت را تضمین‌کننده بقای انقلاب دانست و گفت: شهدا با نثار خون خود حرکت انقلابی مردم ایران اسلامی را ماندگار کرده و موجب بیداری مسلمانان آزاده جهان شدند.
نظری با بیان اینکه شهدا تربیت‌یافتگان مکتب عاشورا هستند، افزود: رمز بقای انقلاب زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا بوده و در قبال خون شهدا و حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب باید کوشا باشیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول