اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کربلای مازندران:

رمز پیروزی در جنگ ولایت‌پذیری بود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: رمز پیروزی در جنگ، اعتقادات دینی و ولایت‌پذیری بود.

رمز پیروزی در جنگ ولایت‌پذیری بود
به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، سید محمد تقی شاهچراغی در مراسم گرامیداشت علما، 9 شهید مسجد جامع نکا و بزرگداشت شهید محمد منتظر قائم، شهید درگیری پژاک در مسجد جامع نکا اظهار داشت: شهدای ما برای افزایش معنویت و توسعه آن به جبهه‌ها رفتند تا اسلام، انقلاب و ارزش‌ها باقی بماند.
وی اظهار داشت: رزمندگان ما در سایه باورهای دینی و اعتقادات مذهبی این جنگ را به اتمام رساندند و در این راستا هدایت عالمانه روحانیت و علما موجب پیروزی ما در این جنگ شد.
فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به ترفندهای مختلف دشمنان خاطرنشان کرد: اکنون دشمن با ترفندهای مختلف در پی ایجاد رخنه در صفوف به‌هم پیوسته مسلمین و افراد مختلف نظام است که باید با درایت و هوشیاری مانع از نفوذ افکار بیگانه در جامعه شویم.
وی ادامه داد: به لطف خدا و به برکت ولایت فقیه و هوشیاری مردم همه این توطئه‌ها خنثی شده و خواهد شد ولی این دشمنی‌ها ادامه دارد و هر روز فتنه‌ای جدید ایجاد می‌کنند و قطعا می‌خورند.
شاهچراغی بیان داشت: شهدای ما برای هدایت‌گری جامعه به شهادت رسیدند و ما باید حامل پیام شهدا و ادامه‌دهنده راستین راهشان باشیم.
وی با اشاره به توطئه‌های فرهنگی دشمن و تهاجم فرهنگی، یادآور شد: برای عبور سلامت از این چالش باید با پرهیز از هرگونه تندروی و افراطی‌گری با انتخاب راه اعتدال، این مسیر پرخطر را طی کنیم.
فرمانده سپاه کربلای مازندران یادآور شد: دشمنان انقلاب اسلامی از هیچ توطئه و جنایتی علیه ایران اسلامی دریغ نمی‌کنند و نکرده‌اند و از همه ابزارها و شیوه‌های خود استفاده کرده‌اند تا ایران اسلامی را به درماندگی برسانند اما اطاعت‌پذیری از رهبری، مانع از اجرایی شدن این ایده‌ها کرده است.
شاهچراغی ادامه داد: انقلاب ما یک انقلاب خدایی است که رهبری امام خمینی (ه) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی،  موجب افزایش روحیه شهادت‌طلبی  در جوانان ما و پیروزی ما شد.
وی گفت: همه ما باید قدردان این علما و روحانیت در طول جنگ باشیم و با اعتقاد به ارزش‌های دینی و مذهبی، انقلاب خود را برای امام زمان (عج) نگه داریم.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول