اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان تاکید کرد:

ارتقای سطح خدمات حمل و نقل برای مسافران

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان با اشاره به تدابیر اندیشیده شده برای افزایش سطح ارائه خدمات گفت: ارتقای سطح خدمات حمل و نقل به مسافران از اهداف اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان است.

ارتقای سطح خدمات حمل و نقل برای مسافران
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عبدالحسین علی‌اکبری شامگاه سه‌شنبه در شورای ترافیک استان زنجان با اشاره به در نظر گرفته شدن رعایت موارد فنی توسط شرکت‌های حمل و نقل افزود: مدیران شرکت‌های حمل و نقل با لحاظ کردن معاینات فنی ملزم به رعایت موارد ایمنی هستند.
وی با بیان اینکه شرکت‌ها ملزم به رعایت موارد بهداشتی هستند، تصریح کرد: قرار گرفتن در فصل خاصی از سال  شرکت‌ها موظف به ارائه آب‌های بسته‌بندی به ویژه در اتوبوس‌ها هستند.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان با اشاره به اینکه یک خودروی پلاک شخصی در اختیار پلیس قرار گرفته است، گفت: خودروی مورد نظر برای کنترل نامحسوس ناوگان حمل و نقل به کار گرفته شده است.
وی بر فعالیت بخش نظارت تاکید کرد و افزود: بخش‌های نظارتی به صورت محسوس و نامحسوس از پایانه‌ها موجود در سطح استان بازدید می‌کنند.
علی‌اکبری اضافه کرد: با توجه به اینکه ناوگان حمل و نقل موجود بیش از نیاز استان است، بر رفع ازدحام در پایانه‌ها تا چند روز دیگر تاکید کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تجربه سازمان حمل و نقل در مدارس حاشیه شهرها از بابت ارائه آموزش، برای انتقال این تجربه‌ها به ارگان‌های دیگر ابراز علاقه‌مندی کرد.
رئیس سازمان حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان ادامه داد: این سازمان بیش از شش سال تجربه آموزش‌های مربوط به مدارس واقع در حاشیه‌های شهر را در راستای قوانین راهنمایی و رانندگی دارد که می‌تواند این تجربه را در اختیار سایر ارگان‌ها به ویژه آموزش و پرورش بگذارد.
در ادامه این جلسه رئیس اداره حمل و نقل شهرداری زنجان با اشاره به خط‌کشی‌های انجام شده در جلوی مدارس استان زنجان گفت: در آستانه بازگشایی مدارس ایمن سازی این معابر به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است.
حسن‌رضا مرادی خط‌کشی‌های طولی انجام شده را در سطح شهر 300 کیلومتر اعلام کرد و افزود: در بسیاری از مناطق شهر به ویژه شهرک‌ها علائم راهنمایی و رانندگی نیز نصب شده است.
وی با اشاره ایمن سازی دوربرگردان‌های زیبا شهر تصریح کرد: برای بسیاری از شهرک‌ها و همچنین کمربندی شمالی و جنوبی شهر علائم راهنمایی و رانندگی تهیه و نصب شده است.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول