اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شیراز صورت گرفت؛

فروش کتاب سوغاتی تاکسیران به مسافران

خبرگزاری فارس: یک راننده تاکسی در شیراز تاکسی خود را تبدیل به کتاب‌فروشی کرده است.

فروش کتاب سوغاتی تاکسیران به مسافران
راننده این تاکسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: پس از بازنشستگی خود در آموزش و پرورش پنج سال پیش اشعاری که جمع‌آوری کرده بودم را به صورت کتاب شعری به‌نام (پرواز لیلی) منتشر کردم.
محمد اسدپور که متولد شهرستان بوانات است، اضافه کرد: در حال حاضر 13 هزار جلد از این کتاب را چاپ کرده و آن را با تخفیف و قیمت مناسب در تاکسی به فروش رسانده‌ام.
اسدپور بیان کرد: زمانی که مسافران در تاکسی نشسته کتاب را به آنان معرفی کرده و به نوعی با فروش آن از آثار و تالیف خود حمایت می‌کنم.
وی ادامه داد: این مجموعه شعر شامل بیش از 3 هزار بیت در شش قالب کلاسیک  و 190 صفحه است.
این شاعر و راننده تاکسی گفت: زمانی که در آموزش و پرورش در پست انبارداری یک هنرستان مشغول بودم به مطالعه می‌پرداختم و اشعار خود در زمینه‌های مختلف را یاداشت می‌کردم.
وی افزود: پس از آن نیز اقدام به چاپ مجموعه‌ای از یک کتاب کرده و امروز نیز از آن استقبال خوبی شده است.
اسدپور خاطرنشان کرد: از هیچ نهادی نیز درخواست حمایت نکرده‌ام و با کاری که در تاکسی به آن مشغول شده‌ام موفق شدم به علاقه واقعی خود برسم.
وی ابراز داشت: شاعری و شعر گفتن را هم‌اکنون با عشق و علاقه دنبال کرده و با مسافرانی که علاقمند به شعر و شاعری هستند به گفتگو می‌پردازیم و روز خود را با آموخته‌های جدید به سر می‌برم.
این راننده تاکسی که بازنشسته آموزش و پروش است و بیش از 10 سال رانندگی تاکسی درون شهری را بر عهده دارد به علاقمندان شعر و شاعری توصیه کرد در هر زمان و در هر کاری که هستند به علاقه خود ادامه دهند و پشتکار داده باشند تا موفق شوند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول