اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال جاری تاکنون صورت گرفت؛

جابه‌جایی 5 هزار مسافر خارجی از فرودگاه آبادان

خبرگزاری فارس: مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 5 هزار و 182 مسافر خارجی از این فرودگاه به مقصدهای مختلف جابه‌جا شدند.

جابه‌جایی 5 هزار مسافر خارجی از فرودگاه آبادان
کاظم نداف‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: با اقدامات صورت گرفته تعداد پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه آبادان نسب به گذشته رشد چشمگیری داشته است.
وی ادامه داد: تعداد پروازهای داخلی فرودگاه بین‌المللی آبادان در مدت مشابه سال 89 یک هزار و 341 پرواز بود که در سال جاری با هفت درصد افزایش به یک هزار و 447 پرواز رسیده است.
مدیر فرودگاه‌ بین‌المللی آبادان افزود: از آغاز امسال تاکنون تعداد 180 هزار و 735 نفر از فرودگاه آبادان جابه جا شدند که نسبت به رقم 177 هزار و 54 نفر سال گذشته دو درصد افزایش نشان می‌دهد.
وی ادامه داد: همچنین تعداد پروازهای داخلی این فرودگاه نسبت به سال گذشته با هفت درصد رشد همراه بوده است.
نداف‌پور با اشاره به اینکه تعداد پروازهای بین‌المللی فرودگاه آبادان در سال گذشته چهار پرواز بود، تصریح کرد: امسال تعداد پروازهای بین‌المللی این فرودگاه به 74 پرواز رسیده است.
وی در ادامه گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون پنج هزار و 182 مسافر خارجی از فرودگاه بین‌المللی آبادان به مقصدهای مختلف جابه‌جا شدند.
مدیر فرودگاه بین‌المللی آبادان اضافه کرد: جابه‌جایی مسافر خارجی از فرودگاه بین‌المللی آبادان از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته 9 برابر رشد داشته است.
وی با اشاره به اینکه آمار جابه‌جایی مسافر در مسیر بین‌المللی در سال گذشته 562 نفر بوده، اظهار داشت: آمار جابه‌جایی مسافر امسال با رشد چشمگیری همراه خواهد بود.
نداف‌پور خاطرنشان کرد: همچنان مسئله بازسازی و بهسازی سالن فرودگاه بین‌المللی این شهرستان در راستای ارتقای سطح پروازها ضروری است.
وی افزود: در راستای بهسازی سالن فرودگاه تاکنون رایزنی‌ها و مکاتبات متعددی انجام شده اما متاسفانه هنوز اقدام عملی در این زمینه انجام نشده است.
مدیر فرودگاه‌ بین‌المللی آبادان با اشاره به اینکه افزایش تعداد پروازهای فرودگاه آبادان مستلزم بهسازی سالن این فرودگاه است، ابراز امیدواری کرد: با همکاری و توجه بیشتر مسئولان شاهد اجرای عملیات بهسازی سالن فرودگاه بین‌المللی آبادان باشیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول