اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از گذشت هشت سال تعطیلی؛

مجتمع سینمایی ستارگان اراک راه‌اندازی شد‌

خبرگزاری فارس: سینما استقلال اراک بعد از گذشت هشت سال تعطیلی ‌با عنوان جدید مجتمع فرهنگی، هنری و سینمایی ستارگان اراک راه‌اندازی شد.

مجتمع سینمایی ستارگان اراک راه‌اندازی شد‌
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در مراسم افتتاحیه این مجتمع گفت: راه‌اندازی این سالن همواره یکی از مطالبات مهم هنرمندان و مردم این استان بود که خوشبختانه امروز بعد از بازسازی اساسی و بعد از گذشت هشت سال تعطیلی مجددا با عنوان جدید مجتمع ستارگان اراک فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.
مصطفی مشایخی، اظهار کرد: به منظور بازسازی این مجتمع بیش از هشت ماه کار شبانه‌روزی انجام شد و با اعتبار بسیار محدود این مجتمع به بهترین نحو ممکن بازسازی و به صورت اساسی تعمیر شد.
وی، تصریح کرد: ایجاد سن بزرگ، اتاق گریم برادران، اتاق گریم خواهران، اتاق نور و صدا، اتاق فرمان ضبط و پخش تصویری، اتاق هدایت مراسم برای مجری، اتاق کنترل دوربین‌های مداربسته و نصب سیستم  صوتی سالن انتظار، نصب روشنایی کامل برای اجرای همایش‌ها با ترکیب نور سفید و زرد، نصب بیش از 30 نور تخصصی با قابلیت‌های مختلف و سیستم کنترل نور، نصب نور تخصصی جلوه‌های ویژه، نصب یک مجموعه کامل تصویر برداری با امکانات میکس با سه دوربین فیلمبرداری، نصب یک دستگاه ویدئو دیتا پرژکتور سینمایی، یک‌دستگاه کرین برای کار تصویربرداری حرکتی، نصب یک باند حرفه‌ای صوتی و نصب سیستم اعلام حریق از تجهیزات نصب شده در این سینما است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه مدیریت این مجتمع به بخش خصوصی توانمند واگذار شده است، ادامه داد: در این مجتمع علاوه بر پخش فیلم‌های سینمایی، موسیقی زنده، تئاتر و نمایش نیز برگزار می‌شود و تمامی قشرهای هنرمند می‌توانند با توجه به نوع فعالیت خود از این مجتمع استفاده کنند.
مشایخی در پایان گفت: سیستم نور و صدای این مجتمع به بهترین و جدیدترین و مدرن‌ترین سیستم‌ها مجهز شده است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول