اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیارجمند:

دوری از گزند توطئه‏ها در گرو فرهنگ است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بیارجمند گفت: سلامتی کشور از گزند حوادث و توطئه‏های دشمنان بستگی به مسائل فرهنگی و اعتقادی دارد.

دوری از گزند توطئه‏ها در گرو فرهنگ است
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‏الاسلام محمدرضا احمدی ظهر امروز در دیدار با مدیر روابط عمومی این اداره کل در دفتر امام جمعه بیارجمند اظهار داشت: اعتقاد بنده این است که هر چه در این مسائل بیشتر تلاش، کوشش و تبلیغ شود، آینده نظام و آینده مردم را می‏شود ضمانت کرد.
وی افزود: آیه شریفه "الذین یبلغون رسالات الله و یخشعونه و لا یخشعون عهدالله و کفی بالله شهیدا" مصداقی بر این مدعاست.
احمدی افزود: مسئله تبلیغ به فرموده حضرت امام در راس امور است؛ یعنی آینده و سلامتی کشور از گزند حوادث و توطئه‏های دشمن به مسائل فرهنگی و اعتقادی بستگی دارد.
امام جمعه بیارجمند فضای فرهنگی استان سمنان را خوب توصیف کرد و گفت: مسائل فرهنگی استان نسبت به گذشته خیلی خوب است اما با توجه به اینکه بعضا در استان فرقه‏های مختلفی مانند بهائی‏گری، صوفی‏گری و مکاتب انحرافی دیگر فعالیت و تلاش دارند، به خصوص مکاتبی که اخیرا ترویج می‏شود و متاسفانه هم برای بعضی‏ها جا افتاده، باید قد‏م‏های بیشتری برداشت.
احمدی با بیان اینکه امکانات استان سمنان در مسائل فرهنگی نسبت به آن چیزی که دشمن روی آن کار می‏کند ضعیف است، تصریح کرد: اگر توجه به مسائل فرهنگی چند سال جلوتر اتفاق می‏افتاد، دشمن نمی‏توانست تا این اندازه نفوذ پیدا کند و هر روز ما شاهد پیدایش نظرات مختلفی در رابطه با عرفان باشیم.
امام جمعه بیارجمند افزود: برای حل مشکلات ضمن کار و تلاش مضاعف، بودجه و پول نیز سهم بسزایی دارد .
احمدی تاکید کرد: با توجه به گستردگی و پراکندگی در استان سمنان، اگر می‏خواهیم شاهد موفقیت بیشتری باشیم و جلوی این مکاتب و خرافات گرفته شود، باید تشکیلات تبلیغات اسلامی استان را از نظر مادی تقویت کرد.
وی با اشاره به گستردگی موقعیت جغرافیایی استان سمنان گفت: آنچه لازم است و این نهضت را بیمه می‏کند، مسئله تقویت معنویات و تقویت بنیاد اعتقادی مردم و آشنا کردن آنها با قرآن و نهج‏البلاغه و اعزام مبلغ است.
امام جمعه بیارجمند بیان کرد: باید اعماق کشور و مناطق دورافتاده و  روستاها و جاهایی که کمتر دسترسی به امکانات فرهنگی دارد، بیشتر تقویت شوند.
احمدی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: نهادهای فرهنگی نظام نباید نسبت به این مسئله تعارف کرده و نسبت به آن ضعیف برخورد کنند.
مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان نیز در این دیدار ضمن تشریح عملکرد روابط عمومی این اداره کل گفت: پیام‏ها در دنیای امروز در هر لحظه تغییرات بسیاری می‏کند و از طریق تعدد کانال‏ها و ابزارهای رسانه‏ای مدام منتقل می‏شوند و این واقعیت‏ها نشان‏دهنده فراگیر بودن و نقش بسیار مهم رسانه‏های جمعی در جوامع امروزی است.
محمدحسن مقدم‏نیا تصریح کرد: با رویکرد جدید این اداره کل، یکی از مهم‏ترین مولفه‏های مهم در واحد روابط عمومی کسب سواد رسانه‏ای و آموزش آن در سطح کارشناسان و مدیران دفاتر و کانون‏های تابعه استان است.
وی در پایان این دیدار گفت: حال باید ببینیم که جایگاه ما در دنیای رسانه کجاست و آیا توانسته‏ایم برای خود موقعیتی مناسب به دست آوریم یا خیر.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول