اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم و فامنین در مجلس:

غفلت از فرهنگ ایثار به جامعه لطمه می‌زند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم و فامنین در مجلس گفت: غفلت از فرهنگ ایثار بزرگترین لطمه را به جامعه وارد می‌کند.

غفلت از فرهنگ ایثار به جامعه لطمه می‌زند
سیدمحمدکاظم حجازی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان، دوران دفاع مقدس را بیانگر عزت، اقتدار و ایستادگی ملت بزرگ ایران دانست و اظهار داشت: طی هشت سال دفاع مقدس دنیای غرب با تمام توان رژیم بعث عراق را تجهیز کرده بود تا نسبت به براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی اقدام کند ولی با توکل و اعتقاد ملت ایران نتوانست کاری از پیش ببرد.
وی با تأکید بر اینکه ایمان و اخلاص رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس منجر به پیروزی نظام اسلامی شد، ادامه داد: رزمندگان و بسیجیان سلحشور با پیروی از رهنمودهای امام راحل و تلاش برای حفاظت از کیان دین مبین اسلام،‌ توانستند مانع تحقق اهداف شوم دشمنانی که قصد نابودی اسلام را داشتند شوند.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه امروز نیز تهدیداتی متوجه نظام اسلامی است، گفت: مردم باید متوجه باشند که دشمن هنوز در کمین برای شکست نظام اسلامی و نابود کردن ایران و ایرانی است و باید برای مقابله با توطئه‌های دشمنان، هوشیاری و بصیرت لازم را حفظ کرد.
وی فرهنگ ایثار و شهادت را عامل تداوم شعار "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" خواند و اضافه کرد: همه مردم باید نسبت به نهادینه کردن ارزش‌ها و آرمان‌های اصیل دوران دفاع مقدس به صورت قوی وارد شوند تا از این طریق کسب موفقیت‌های بزرگ را شاهد و ناظر باشیم.
حجازی با تأکید بر اینکه باید ماهیت جنگ و دفاع مقدس به درستی بیان شود، افزود: فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان یک سرمایه عظیم برای کشور به شمار می‌رود که نباید لحظه‌ای از اشاعه آن در جامعه غفلت کرد.
وی خواستار پرداختن عمیق به زوایای دفاع مقدس در ابعاد مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی آن شد و بیان کرد: به طور قطع این مهم نقش بسزایی در دستیابی کشور به پیشرفت‌های بیشتر و رسیدن به نقطه متعالی دارد.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه همه آحاد جامعه به خصوص مسئولان باید تبعیت از شیوه و سیره شهدا و ایثارگران را در رفتار خود داشته باشند، گفت: توجه به این مهم می‌تواند ارائه کارنامه درخشان‌تری را در نزد مردم موجب شود و غفلت از آن نیز بزرگترین لطمه را به بنیاد فرهنگی جامعه وارد خواهد کرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول