اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

فرهنگ رضوی برطرف کننده ناهنجاری‌ها در جامعه است

خبرگزاری فارس: استاندار مازندران گفت: فرهنگ رضوی برطرف‌کننده ناهنجاری‌های در جامعه است.

فرهنگ رضوی برطرف کننده ناهنجاری‌ها در جامعه است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از ستاد خبری جشنواره سراسری نامه‌ای به امام رضا (ع)، سید علی اکبر طاهایی در آستانه برگزاری جشنواره سراسری نامه‌ای به امام رضا (ع) که 10 مهر ماه در مازندران برگزار می‌شود، گفت: جشنواره رضوی ارزش‌های دینی و باورهای اعتقادی را تبیین و تقویت کرده و آموزه‌های دینی و اسلامی را به نسل‌های آتی منتقل می‌سازد.
وی خاطرنشان کرد: فرهنگ رضوی فرهنگ لازم جامعه است و همه تلاش‌ها باید برای نهادینه کردن این فرهنگ در تمامی مراحل زندگی باشد.
استاندار مازندران تصریح کرد: اگر معارف و آموزه‌های رضوی در زندگی انسان‌ها جاری شود و نمود عینی یابد دیگر اثری از ناهنجاری‌ها در جامعه وجود نخواهد داشت، این فرهنگ برطرف کننده ناپاکی‌های بشری است.
وی یادآور شد: برپایی این جشنواره می‌تواند موجب فهم بیشتر جوانان از امام هشتم شود.
طاهایی گفت: امام رضا(ع) برکتی برای ملت مسلمان ایران است که باید با تمام وجود در شناخت ایشان همت گماریم، باید در مسیر فرهنگ رضوی گام برداریم تا بتوانیم جامعه‌ای سرشار از خوبی‌ها را شاهد باشیم.
وی تاکید کرد: جشنواره‌های فرهنگی و هنری امام رضا (ع) در تقویت فرهنگ دینی جامعه در مقابله با تهدیدات فرهنگی با توجه ناهنجاری‌های اجتماعی موجود در کشور، نقش بسیار موثری می‌تواند ایفا کند. 
استاندار مازندران به سیره عملی و علمی امام رضا (ع) اشاره کرد و گفت: بهترین و مؤثرترین راه برای گسترش فرهنگ رضوی، استفاده از فرمایشات امام رضا(ع) و به کار گرفتن آن در قالب عمل است، هنرمندان و مسئولان باید در ایامی غیر از دهه کرامت با بصیرت و شناخت به این مقوله توجه کنند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول