اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار رودهن خبر داد:

احداث مرکز اقامتی ورزشکاران در رودهن

خبرگزاری فارس: بخشدار رودهن از احداث مرکزی اقامتی برای اسکان ورزشکاران میهمان استانی و کشوری در این بخش خبر داد.

احداث مرکز اقامتی ورزشکاران در رودهن
رضا طاهرخانی امروز در حاشیه آیین گشایش نخستین سایت ورزشی پینت بال شرق استان تهران که در رودهن برگزار شد، در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: این مرکز اقامتی به همت مسئولان تربیت بدنی بخش رودهن احداث می‏شود.
وی ادامه داد: در سایه ساخت این مجموعه، یکی از بزرگ‏ترین کاستی‏های خطه پهلوان‏خیز و قهرمان‏پرور بخش رودهن برای برگزاری رقابت‏های استانی و کشوری برطرف می‏شود.
طاهرخانی با اشاره به گشایش نخستین سایت ورزشی پینت بال شمال شرق استان تهران گفت: امروز بخش رودهن شاهد تلاش مسئولان خود برای ایجاد امکاناتی بیشتر در مسیر توسعه ورزش است.
بخشدار رودهن تصریح کرد: ایجاد امکانات لازم برای برپایی رقابت‏های ورزشی پینت بال می‏تواند سلامتی را به جوانان این دیار هدیه دهد.
وی با اشاره به نقش ورزش در زندگی امروز اقشار مختلف جامعه خاطرنشان کرد: ورزش در دین مبین اسلام از چنان جایگاهی برخوردار است که بیانات متعددی از بزرگان در این خصوص وجود دارد.
طاهرخانی ورزش را مقابله‏ای اصولی با هجمه فرهنگی استکبار جهانی خواند و افزود: امروز استکبار جهانی با استفاده از ابزارهای متعدد تبلیغاتی و ارتباط جمعی خود درصدد ضربه زدن به بدنه فرهنگی قشر جوان و پویای این مرز و بوم اسلامی است.
بخشدار رودهن تصریح کرد: از این رو، ورزش می‏تواند ابزاری توانمند در تقابل با هجمه فرهنگی دشمن همیشه شکست خورده انقلاب قلمداد شود.
وی با ابراز رضایت از سرانه‏های ورزشی در بخش رودهن اظهار داشت: خوشبختانه در سایه الطاف باری تعالی، دعای خیر مردم و همت مسئولان دلسوز و فرهنگی رودهن سرانه‏های ورزشی این خطه در سطح مناسبی قرار دارد.
طاهرخانی با اشاره به برخی از امکانات ورزشی رودهن خاطرنشان کرد: سالن چند منظوره بزرگ شهر، زمین فوتبال چمن، سالن‏های کشتی، سالن‏های رزمی و در آینده‏ای نه چندان دور ایجاد مقدورات لازم برای انجام ورزش‏های تنیس روی میز و شطرنج تنها گوشه‏ای از امکانات موجود در این بخش محسوب می‏شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول