اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس پیگیری می‌کند؛

ورزشکاران مهمان درب‌های بسته هیئت‌های ورزشی

خبرگزاری فارس: ساختمان هیئت‌های ورزشی استان مازندران در خیابان خاقانی مازندران هر روز شاهد ورزشکارانی است که مهمان درب‌های بسته هیئت‌های ورزشی هستند.

ورزشکاران مهمان درب‌های بسته هیئت‌های ورزشی
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در یک اقدامی مناسب اداره کل ورزش و جوانان مازندران با همکاری هیئت فوتبال استان برای راحتی و ارائه مطلوب عملکرد هیئت‌های ورزشی استان ساختمانی را در پنج طبقه برای فعالیت هیئت‌های ورزشی با اجاره ماهانه چند میلیون تومانی به خدمت گرفته است.
این دفاتر هیئت ورزشی البته در چند هیئت بنا به دلایلی یا اینکه درب‌هایشان به روی ارباب رجوع بسته و یا اینکه کسی از مسئولان هیئت مربوطه حضور ندارد و فقط مسئول دفتر هیئت ورزشی در محل کار حاضر می‌شود و پاسخگوی مراجعه‌کنندگان نیز نیست.
گاهی اوقات هم اتفاق افتاده که درب هیئت ورزشی حتی هفته‌ها هم روی کسی باز نمی‌شود و کلید قفل به روی آن نصب شده است.
با یکی از دوستان خبرنگارمان که برای کسب اخبار و عملکرد و همچنین اطلاعات ورزشی، چند باری به دفاتر هیئت‌های ورزشی مراجعه کردیم، شاهد بسته‌بودن درب‌های هیئت‌های ورزشی بودیم و همیشه هم مراجعه‌کنندگان خسته و بی‌حوصله را مشاهده می‌کردیم که منتظر بودند یا اینکه رئیس هیئت مربوطه و یا مسئول دفتر ایشان تشریف فرما شوند تا درب بسته شده هیئت را به روی آنان باز کنند.
همچنین از حدود 30 هیئت ورزشی که در دفاتر هیئت ورزشی در خیابان خاقانی حضور دارند به جز چند هیئت ورزشی که از تعداد یک انگست دست هم کمتر است به طور مداوم فعالیت ورزشی دارند و پاسخگوی ارباب رجوع هستند و نسبت به دیگر هیئت‌ها فعال‌تر نشان می‌دهند.
البته در این بین بعضی هیئت‌ها هم هستند که به خاطر مشغله کاری عصر‌ها درب‌هایشان باز می‌شود که فکر می‌کنم با توجه به دوری مسافت بعضی از شهرها با مرکز استان دردی را دوا نکند. 

* یک پیشنهاد
نگارنده یک پیشنهاد به مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران دارد و آن این است؛ برای اینکه این هیئت‌های ورزشی فعال‌تر نسبت به گذشته شوند و پاسخگوی مراجعه‌کنندگان شرق تا غرب مازندران باشند، بازرسی و یا اینکه فردی در دفاتر هیئت‌های ورزشی به کار گرفته شود تا از عملکرد هیئت‌های ورزشی ارزیابی کند و عملکرد حضور رئیس، نایب رئیس و یا دبیر هیئت مربوطه را بر اساس ارزیابی ارائه شده تحویل اداره کل ورزش و جوانان دهد.
در بین این هیئت‌ها به ویژه هیئت فوتبال مازندران یکی از معدودترین هیئت‌هایی است که هر ساعت و یا هر روز اشخاص مختلف منتظر پاسخ خود از شهرهای مختلف استان از شرق تا غرب مازندران هستند.
هر روز نیز مسئولان کمیته‌های مختلف به همراه رئیس و یا نایب رئیس و دبیر هیئت به صورت فعال در دفتر کارشان حاضر هستند و پاسخگوی مراجعه‌کنندگان هستند و به صراحت می‌توان گفت که روزانه بیش از 50 ارباب رجوع برای حل مشکل خود به دفتر هیئت فوتبال استان مراجعه می‌کنند.
بسته‌بودن درب‌های هیئت‌ها ورزشی واقعیتی است که مدیرکل ورزش و جوانان استان می‌تواند برای روشن شدن موضوع بازرس و یا مسئولی را برای نظارت بیشتر فعالیت هیئت‌های ورزشی و عملکرد مثبت خود به آن مکان بفرستد.
در حال حاضر بازی‌های المپیک 2012 لندن، مسابقات جهانی پاریس و بازی‌های آسیایی را پیش رو داریم و ملی‌پوشان و ورزشکاران باید به نوعی پشت‌شان به مدیر و مسئول خود گرم باشد تا با انگیزه و روحیه چند برابر به این تورنمنت‌ها اعزام شوند، نه اینکه هر روز از شهرهای مختلف استان به دفتر کار هیئت‌ها ورزشی بیایند و درب به روی قهرمانان و ملی پوشان بسته باشد.
درب ورودی دفاتر هیئت‌های ورزشی در خیابان خاقانی ساری هر روز از ساعت هشت تا 14 و عصرها از ساعت 16 تا 20 توسط نگهبانی که از سوی هیئت فوتبال مازندران در آنجا مستقر است، به جز روزهای تعطیل همیشه به روی ارباب رجوع و مراجعه‌کنندگان باز است. 
انتهای ‌پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول