اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

داور هندبال المپیاد دانشجویان دختر پیام نور:

المپیادهای دانشجویی مکان شناسایی ورزشکاران مستعد است

خبرگزاری فارس: داور هندبال پنجمین المپیاد دانشجویان دختر پیام نور گفت: در مسابقات دانشجویی بازیکنان مستعد و توانمند و نفرات برتر شناسایی می‌شوند.

المپیادهای دانشجویی مکان شناسایی ورزشکاران مستعد است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از ستاد خبری پنجمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌های پیام نور، حوریه سادات میرکمالی، برگزاری این مسابقات را در پرورش قهرمانان ملی بسیار موثر دانست و اظهار کرد: سطح داوری رقابت‌ها در این دوره از المپیاد رضایت‌بخش است و بیشتر تیم‌ها پیشرفت خوبی داشتند و سطح بازی آنها بالا است.
نایب رئیس هیئت هندبال استان خراسان رضوی با بیان اینکه برای شناسایی استعدادها و نخبگان ورزشی در المپیادهای دانشجویی برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است، گفت: در مسابقات دانشجویی بازیکنان مستعد و توانمند و نفرات برتر شناسایی می‌شوند و از آنها در مسابقات لیگ زیرگروه، مسابقات استانی و قهرمان کشوری استفاده می‌شود.
این داور هندبال در پاسخ به شایعه سطح پایین داوری این مسابقات گفت: در ابتدای ورود به مسابقات از داوران دو تست کتبی و عملی گرفتند و با توجه به امتیاز، افراد را انتخاب کردند، علاوه بر این یک امتحان دیگر برای تعیین داوران برتر برای ادامه مسابقات در پیش داریم.
سادات میرکمالی با اشاره به حضور 14 داور برای مسابقات هندبال افزود: با توجه به برگزاری این مسابقات در قالب المپیاد، داوران از طرف فدراسیون انتخاب می‌شوند، و از استان خراسان رضوی به دلیل میزبانی این المپیاد شش داور انتخاب شده است.
وی به اقدامات صورت گرفته در ورزش بانوان در هیئت هندبال اشاره کرد و گفت: امسال تصمیم گرفتیم که بخش بانوان هیئت هندبال به صورت مستقل عمل کند که خوشبختانه با موافقت رئیس هیئت این اقدام صورت گرفت.
نایب رئیس هیات هندبال خراسان رضوی اظهار کرد: امسال علاوه بر برگزاری اردوی تیم ملی نوجوانان، مسابقات قهرمانی استان را در 3 مقطع نونهالان، نوجوانان و جوانان برگزار کردیم.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول