اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات ووشو قهرمانی بانوان کشور؛

ورزشکاران استان مرکزی خوش درخشیدند

خبرگزاری فارس: روابط عمومی تربیت‌بدنی استان مرکزی از درخشش ورزشکاران استان مرکزی در مسابقات ووشو قهرمانی بانوان کشور خبر داد.

ورزشکاران استان مرکزی خوش درخشیدند
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی تربیت‌بدنی استان مرکزی تلاش ووشوکاران بانوان استان در مسابقات قهرمانی کشور موفق به کسب 7 مدال طلا، 5 مدال نقره  و7 مدال برنز شدند.
بر اساس این گزارش، مسابقات ووشو سبک نان چوشان قهرمانی بانوان کشور در استان البرز برگزار شد که ورزشکاران استان مرکزی موفق شدند در مجموع 19 مدال به دست آورند.
در بخش تالو سیما گودرزی سه مدال طلا، محیا امیدبیگی یک مدال طلا و یک مدال نقره، نفیسه صفری یک مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز، رویا مرادی‌زاده یک مدال برنز را از آن خود کردند.
همچنین در بخش ساندا الهام قربانی یک مدال طلا، فرشته شمشیری یک مدال طلا، ساجده خان‌محمدی یک مدال نقره، مریم میقانی یک مدال نقره، معصومه محمدقاسمی یک مدال نقره، معصومه صوفی یک مدال برنز،گلواژه روزبهانی یک مدال برنز، شیما سهل‌آبادی یک مدال برنز، فاطمه مرجانی یک مدال برنز، فاطمه بادکوبه یک مدال برنز را به خود اختصاص دادند.
روابط عمومی تربیت‌بدنی استان مرکزی همچنین از برگزاری مسابقات کونگ‌فو  گرامیداشت هفته دفاع مقدس در ساوه خبر داد.
بر اساس این گزارش مسابقات کونگ‌فو گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور 60 ورزشکار از باشگاه‌های ساوه در محل سالن شهید رستمی ساوه برگزار شد که در رده سنی جوانان محمد عزیزی و مرتضی عزیزی مقام اول اوزان مختلف را به دست آوردند و در رده سنی نوجوانان دانیال دهقان، محمد امیدی، علی نجفیان، مهدی برمال‌زن مقام‌های اول اوزان مختلف را از آن خود کردند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول