اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

علی اسماعیلی:

قصاص قاتل روح‌الله خواسته اکثر ورزشکاران است

خبرگزاری فارس: یکی از قهرمانان پرورش اندام کشورمان گفت: قصاص قاتل روح‌الله داداشی خواسته اکثریت مطلق ورزشکاران به ویژه جامعه پرورش ‌اندام ایران است.

قصاص قاتل روح‌الله خواسته اکثر ورزشکاران است
علی اسماعیلی دقایقی قبل در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: کشور‌ها میلیاردها دلار خرج می‌کنند تا بتواند یک قهرمان جهانی تربیت و وی را برای افتخار‌آفرینی در میادین بین‌المللی آماده کنند.
وی افزود: کسانی که در مدیریت ورزش دارای درجات علمی و سوابق طولانی هستند، به خوبی می‌دانند تربیت یک قهرمان جهان نیازمند سال‌ها تلاش بی‌وقفه و صرف هزینه‌های سنگین است و از میان هزاران شاید یک ورزشکار بتواند به این درجه از توانایی دست یابد.
این ورزشکار ادامه داد: اگر پس از طی این مسیر سخت و دشوار، ورزشکار تربیت شده را به راحتی از دست دهیم، به هیچ عنوان منطقی و عاقلانه نیست.
اسماعیلی افزود: به همین دلیل معتقدم قاتل روح‌الله داداشی قهرمان ایران و جهان باید در همان روزی که دستگیر گشت، در ملاء عام به دار مجازات آویخته می‌شد تا درس عبرتی برای تمام اراذل و اوباش باشد.
وی تاکید کرد: متاسفانه طی روزهای اخیر در رسانه نوشته بودند که خانواده روح‌الله باید از قصاص بگذرند، سئوال من این است که آیا رها کردن یک جنایت‌کار در جامعه و آزاد گذاشتن وی کار منطقی و عقلانی است؟
 
* در محل اجرای حکم اعدام حاضر خواهم شد

اسماعیلی در بخش دیگری از سخنان خود با تشکر از نیروی انتظامی و مقامات قضایی که دستگیری و رسیدگی به پرونده این قتل ناجوانمردانه را در اولویت قرار دادند، گفت: من دست تک تک مسئولان انتظامی و قضایی درگیر در پرونده فوق را بوسیده و از طرف ورزشکاران کشور از آنها تشکر می‌کنم.
وی افزود: این جدیت به طور قطع کسانی که چاقو و قمه در جیب خود گذاشته و برای نوامیس مردم مزاحمت ایجاد و در خیابان‌ها عربده‌کشی می‌کنند را هوشیار می‌کند.
اسماعیلی در پایان خاطرنشان کرد: صبح فردا به همراه جمع کثیری از ورزشکاران ملی و استانی در محل اجرای حکم حاضر شده و با صدای بلند قصاص قاتل یک ورزشکار با اخلاق را فریاد خواهیم زد.
لازم به توضیح است، تا ساعاتی دیگر قاتل روح‌الله داداشی قهرمان پرورش اندام ایران و جهان به دار مجازات آویخته می‌شود.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول