اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برد در دیدار نهایی؛

شاهین ساری قهرمان فوتسال مازندران شد

خبرگزاری فارس: در مسابقات قهرمانی فوتسال جوانان استان مازندران شاهین ساری قهرمان شد و جواز حضور در مسابقات قهرمانی کشور را کسب کرد.

شاهین ساری قهرمان فوتسال مازندران شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مسابقات قهرمانی فوتسال جوانان استان مازندران که از حدود شش ماه پیش در شهرهای مازندران برگزار شد عصر امروز در نهایت با قهرمانی تیم شاهین ساری به اتمام رسید.
در مسابقه فینال که بین دو تیم ساروی "علی ابن موسی الرضا(ع)" و "شاهین" برگزار شد، تیم شاهین  با نتیجه سه بر یک موفق شد تیم همشهری خود را شکست دهد و به همراه این تیم جواز حضور در مسابقات قهرمانی فوتسال جوانان کشور را کسب کند.
به گزارش فارس، این مسابقه بین 24 تیم در شهرهای مختلف استان و در گروه‌های مختلف تیمی از گلوگاه تا رامسر برگزار شد که در نهایت چهار تیم به دور نیمه نهایی راه یافتند که در دور نیمه نهایی شاهین ساری برابر المپیک کلاردشت قرار گرفت و تیم ساروی علی ابن موسی الرضا(ع) نیز تیم شیرگاه را شکست داد.
مدیر تیم باشگاه شاهین ساری با اعلام سابقه حدود هشت ساله شاهین ساری در مازندران اظهار داشت: این تیم دارای استعدادهای فراوانی فوتسال است که هم اکنون دروازه‌بان این تیم مورد توجه مربیان تیم ملی قرار گرفت و به اردوی تیم ملی دعوت شد.
سید موسی ساداتی با اشاره به قهرمانی تیم شاهین ساری در مسابقات جام رمضان خاطرنشان کرد: هم‌اکنون بسیاری از بازیکنان این تیم در لیگ برتر فوتسال کشور حضور دارند و چند بازیکنان این تیم در باشگاه راه ساری به عنوان مهره اثرگذار مشغول فعالیت هستند.
مدیر تیم باشگاه شاهین ساری با اعلام اینکه این تیم به صورت خصوصی اداره می‌شود، بیان داشت: به علت علاقه‌‌ای که به جوانان دارم تمام هزینه‌های این تیم را شخصا پرداخت می‌کنم.
وی با اعلام اینکه قهرمانی این مسابقات نیز کار ساده‌ای نبود، تصریح کرد: کاظم منتظر به عنوان مربی این تیم نقش بسیار اثرگذاری در هدایت این تیم تا رسیدن به فینال و قهرمانی این تیم داشت.
ساداتی در پایان در مورد زمان بازی مسابقات فوتسال جوانان کشور گفت: منتظر هستیم تا فدراسیون زمان دقیق بازی‌ها اعلام کند.
انتهای پیام/ص20
 
 
 
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول