اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل:

قرابت با ولایت فقیه سبب تقویت روحیه ایثارگری است

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل گفت: نزدیکی به ولایت فقیه و رهبر انقلاب سبب تقویت شجاعت و ایثارگری می‌شود و به تبع آن دشمن جرات عرض اندام در مقابل کشور ما را نخواهد داشت.

قرابت با ولایت فقیه سبب تقویت روحیه ایثارگری است
اکبر قاسمی در حاشیه مراسم تجدید پیمان با شهدای دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: رهبر انقلاب با تدبیر حکیمانه و هوشمندانه خود سبب پایداری اسلام و انقلاب اسلامی شدند بنابراین باید به این باور برسیم که دوری‌گزینی از ولایت سبب اضمحلال سعادت دنیوی و اخروی است.
رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل از جهاد دانشگاه به عنوان اصلی‌ترین پشتیبان جنگ در دوران دفاع مقدس نام برد و افزود: این نهاد انقلابی در هشت سال دفاع مقدس در داخل دانشگاه حامی رزمندگان بود.
قاسمی از اجرای برنامه‌های فرهنگی این واحد در هفته دفاع مقدس خبر داد و اظهار امیدواری کرد: این برنامه‌ها می‌تواند تاثیر معنوی بر مجموعه کارکنان جهاد دانشگاهی داشته باشد.
این مسئول فعالیت خبرگزاری‌های مرتبط با جهاد دانشگاهی را یادآوری کرد و خواستار تقویت پوشش خبری در حوزه دفاع مقدس در این خبرگزاری‌ها شد.
وی ادامه داد: با تاسی از وصایا و توصیه شهیدان و همچنین اهداف از پیش تعیین شده دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، وصایای شهدا باید به نحو احسنت عملی شود.
رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل انتشار اطلاعیه‌ تخفیف 10 درصدی دوره‌های آموزشی، تجدید بیعت با شهدا و غبار روبی مزار آنها، دیدار با خانواده شهید بهنام یوسفی، سلسله نشست‌هایی با موضوع دفاع مقدس و ارزش‌های اسلامی و ... را از مهم‌ترین برنامه‌های جهاد دانشگاهی در هفته دفاع مقدس اعلام کرد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول