اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

نمایشگاه عفاف و حماسه در بوشهر گشایش یافت

خبرگزاری فارس: صبح امروز به‌مناسبت هفته دفاع مقدس دو نمایشگاه عفاف و حماسه در بوشهر گشایش یافت.

نمایشگاه  عفاف و حماسه در بوشهر گشایش یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، صبح امروز به‌مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور فرمانده منطقه دوم دریایی ارتش استان بوشهر امیر دریادار دوم محمد رضا عباسیان نمایشگاه حماسه در شهرستان بوشهر افتتاح شد.
مدیر روابط عمومی سپاه امام صادق(ع) در حاشیه برگزاری این آیین گفت: این نمایشگاه به همت بسیجیان پایگاه مقاومت شهید حرآبادی حوزه قدس سپاه شهرستان بوشهر بمناسبت هفته دفاع مقدس و برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و همچنین آشنایی جوانان و نوجوانان با بعضی از عملیات‌های دفاع مقدس برپا شده است.
محمد فریدونی افزود: نمایشگاه حماسه در ابعاد 40 در 12 به تعداد 12 غرفه برپا شده که برای تهیه وسائل آن بالغ بر 60 میلیون ریال هزینه شده است.
وی تصریح کرد: در این نمایشگاه یک‌هزار و 500 عکس متنوع از شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای منطقه دوم دریایی ارتش، صحنه‌هایی از عملیات‌های مختلف، ماکت فتح خرمشهر، عملیات بدر، عملیات فتح المبین، معراج و یادمان شهدا و بیش از یک‌هزار کتاب در عناوین مختلف به‌کار رفته است.
فریدونی افزود: این نمایشگاه به‌مدت هفت روز و تا آخر هفته دفاع مقدس دائر است و عموم می‌توانند از ساعت 8 الی 21 از این نمایشگاه دیدن کنند؛ نمایشگاه حماسه در منطقه دوم دریایی ارتش و در کنار مسجد امیر المومنین این منطقه برپاست؛ همچنین نمایشگاه عفاف و حجاب در شهرستان بوشهر با حضور مسئولان افتتاح شد.
یکی از مبلغان و روحانیون سپاه در این آیین به اهمیت حجاب و عفاف پرداخت و گفت: با نگاهی کوتاه به زندگی شهدا هشت سال دفاع مقدس و دیگر شهدای انقلاب اسلامی در می‌یابیم که آنها نمونه کامل عفاف و حجاب اسلامی در اجتماع بودند.
حجت الاسلام علی بابایی افزود: عفاف و حجاب یک امر الهی بوده و همه مردم با آن سروکار دارند و مختص به قشر زنان نیست بلکه مردان نیز باید در اجتماع ایران اسلامی نسبت به این امر مهم توجه کافی را داشته باشند.
وی حجاب برتر بانوان را چادر دانسته و با توصیه به دختران جوان و نوجوان خاطرنشان کرد: دختران جوان و نوجوان باید توجه داشته باشید که نمونه کامل حجاب، حضرت فاطمه (س) بوده و باید سفارشات و افعال ایشان را در تمام عرصه‌های زندگیتان بکار بگیرید.
نمایشگاه عفاف و حجاب تا پایان هفته دفاع دایر بوده و عموم مردم می‌توانند از آن دیدن کنند؛ در این نمایشگاه پوستر و عکس‌های مختلف، کتاب سی دی در مورد حجاب و عفاف، چادر مقنعه، بالشتک قرآنی و... به‌کار گرفته شده است.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول