اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ارشد نظامی آجا در گیلان خبر داد:

برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در انزلی

خبرگزاری فارس: فرمانده ارشد نظامی آجا در گیلان از برپایی نمایشگاه دائمی دستاوردهای انقلاب و تاریخ دفاع مقدس در انزلی خبر داد.

برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در انزلی
حسین آزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در انزلی با اشاره به برپایی نمایشگاه مذکور اظهار داشت: نمایشگاه دستاوردهای انقلاب و تاریخ دفاع مقدس در هفتم آذر امسال در انزلی برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این نمایشگاه وقف مسائل فرهنگی، ارزشی و انقلاب شده است، افزود: با برپایی این نمایشگاه دائمی می‌خواهیم نشان دهیم که نیروهای مسلح و دانش و بصیرت آنها قابل مقایسه با گذشته نیست.
فرمانده ناوگان نظامی شمال ایران ادامه داد: امروز بصیرت ما مبتنی بر ارزش‌های بومی و دینی است و این موضوع در نمایشگاه نشان داده می‌شود.
وی حضور نیروی دریایی در شمال و جنوب آبی کشور را بر اساس قوانین بین‌المللی و سرزمین آبی کشور دانست و تصریح کرد: آنجا که متعلق به مرزهای بین‌المللی است، با حفظ اقتصاد و امنیت دریا و تعامل حضور داریم.
آزاد به استقرار نیروی دریایی ارتش ایران در دریای خزر اشاره کرد و گفت: در دریای خزر از آستارا تا بندر امیرآباد استقرار داریم و از نظر موقعیت جغرافیایی دریای خزر را دریای وحشی می‌نامند.
این مسئول در ادامه بحث معیشت نیروهای مسلح را از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب دانست و عنوان کرد: در چهار سال گذشته بیش از 400 واحد مسکونی در ناوگان شمال انزلی، منجیل و رشت تقدیم کارکنان نیروی دریایی شد.
فرمانده ناوگان نظامی شمال کشور دغدغه دیگر رهبر فرزانه انقلاب در حال حاضر را جایگاه امنیت برای عموم جامعه توصیف کرد و افزود: امروز امنیت حکمفرما در جامعه برخاسته از باورهای دینی بوده و ولایت‌مداری و خدامحوری به عنوان یک فرهنگ در ارتش جمهوری اسلامی ایران نهادینه شده است.
وی ولایت‌مداری، اسلام‌گرایی، دین‌باوری و خدامحوری در ارتش جمهوری اسلامی ایران و دیگر نیروهای مسلح را جاری و ساری دانست و اضافه کرد: ولایت‌مداری به عنوان یک فرهنگ در تمام پیکره قوای مسلح رسوخ کرده است.
آزاد راهبرد ارتش ایران را تبعیت از ولایت فقیه و مرجع دینی ذکر کرد و بیان داشت: ما مدیون امام راحل هستیم، زیرا ایشان تفکر دینی و مرجعیت دینی را در مردم زنده کردند.
این مقام مسئول با اشاره به وجود قومیت‌های مختلف در ایران خاطرنشان کرد: در کنار این مقاومت کسی نمی‌توانست این قومیت را نادیده بگیرد و تاریخ شاهد مستندات دفاع مقدس است.
وی متذکر شد: تکاوران نیروی دریایی درس مقاومت دادند و به دشمن ثابت کردند که عبور از مرزهای ایران به راحتی نیست و قبل از شعله‌ور شدن آتش جنگ نیروی دریایی نشان داد که اطلاعات ایران قوی است.
آزاد با بیان اینکه ارتش ایران شهدای زیادی را قبل از آغاز سراسری جنگ تقدیم کرده بود، اذعان داشت: نخستین‌های جنگ از نیروی دریایی بودند که مانند نگینی در خلیج فارس می‌درخشد.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول