اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان‌قدس:

تنوع کتاب‌ها سبب استقبال از نمایشگاه دفاع مقدس میشود

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان‌قدس رضوی گفت: تنوع کتاب‌ها در کنار کتاب‌های دفاع مقدس سبب استقبال از نمایشگاه کتاب دفاع مقدس می‌شود.

تنوع کتاب‌ها سبب استقبال از نمایشگاه دفاع مقدس میشود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سجاد حسینی‌نژاد صبح امروز در حاشیه برگزاری دومین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در مشهد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور تمام کتاب‌ها و محصولات فرهنگی کشور در زمینه دفاع مقدس، طراحی و انتشار تقویمی در مورد تاریخ دقیق برگزاری نمایشگاه‌های سالانه دفاع مقدس، تنوع کتاب‌ها در موارد دینی و مذهبی در کنار کتاب‌های دفاع مقدس، می‌تواند در قوت بخشیدن به استقبال از نمایشگاه دفاع مقدس تاثیر‌گذار باشد.
رئیس بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان‌قدس رضوی با اشاره به اینکه این نمایشگاه دومین سال برگزاری خود را می‌گذراند و هنوز نوپاست، افزود: این نمایشگاه باید در محلی برپا شود که دسترسی عموم مردم و مخاطبانی که از شهر‌های دیگر کشور می آیند به آن آسان باشد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه یکی از مخاطبان مهم ما در زمینه احیای فرهنگ دفاع مقدس جوانان هستند می‌توان سرگذشت‌نامه‌های شهدا و خاطرات آن‌ها را با نگارشی دلنشین به تصویر کشید تا جوانان نیز در این زمینه آگاهی پیدا کنند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول