اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد؛

نمایشگاه دفاع مقدس با 30 غرفه در یاسوج راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز به‌کار نمایشگاه دفاع مقدس با 30 غرفه در یاسوج خبر داد.

نمایشگاه دفاع مقدس با 30 غرفه در یاسوج راه‌اندازی شد
عبدالصفا نجاتی شامگاه شنبه در حاشیه راه‌اندازی نمایشگاه هفته دفاع مقدس در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با تبریک این هفته به همه مردم این استان اظهار داشت: برنامه‌های این نمایشگاه بیشتر از آن که مربوط به جنگ سخت باشد، در حوزه جنگ نرم تدارک دیده شده است.
این مسئول افزود: از تعداد 30 غرفه این نمایشگاه، 20 غرفه مربوط به حوزه جنگ نرم و فعالیت‌های فرهنگی و 10 غرفه نیز در رابطه با جنگ سخت در نظر گرفته شده است.
نجاتی به خصوصیات بارز این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: در پیشانی این نمایشگاه ابزارآلات و ادوات جنگی قرار داشته که رزمایشی به نام کربلای 10 نیز به همین منظور برگزار شد و پشت سر این جبهه جنگ سخت، مباحث و مبانی جنگ نرم به جوانان آموخته می‌شود.
این مسئول در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که در چنین نمایشگاهی کودکان نیز مورد غفلت قرار نگرفته و برنامه‌های بصیرت‌افزایی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است، گفت: در نمایشگاه امسال علاوه بر کمیت‌ها که به دو برابری غرفه‌ها نسبت به سال‌های گذشته انجامیده است، از نظر کیفیت حسینیه و میدان شهدا نیز در نمایشگاه در نظر گرفته شده که حال و هوای خاصی به آن بخشیده است.
نجاتی به تعامل ارزنده دستگاه‌های فرهنگی این استان با سپاه فتح برای راه‌اندازی و تدارک هر چه بهتر این نمایشگاه خبر داد و گفت: آموزش و پرورش استان، بنیاد شهید، دفتر آزادگان، صدا و سیما، بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس، سازمان جهاد کشاورزی و هیئت‌های مذهبی به خصوص هیئت جوانان حسینی یاسوج در برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس در مرکز استان سنگ تمام گذاشتند.
مسئول نمایشگاه هفته دفاع مقدس یاسوج به رزمایش برگزار شده کربلای 10 در خلال این نمایشگاه اشاره کرد و متذکر شد: به این خاطر رزمایش کربلای 10 را برگزار کردیم که تعداد 35 شهید این استان در این عملیات به شهادت رسیدند و رزمندگان ما خاطرات بسیاری از این عملیات دارند.
نجاتی از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه در طول هفته دفاع مقدس سخن به میان آورد و اذعان داشت: در روز پنج مهرماه شب خاطره شهدای غرب و کربلای 10 در این نمایشگاه برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول