اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان بوشهر:

اشغال فضای مجازی ترفندی برای تضعیف ارزش‌هاست

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان بوشهر گفت: اشغال فضای مجازی توسط دشمنان، ترفندهایی برای تضعیف اعتقادات و ارزش‌های دینی و اسلامی است.

اشغال فضای مجازی ترفندی برای تضعیف ارزش‌هاست
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حامد فکوری صبح امروز در جلسه طرح و برنامه با مسئولان کمیسیون‌های شورا اظهار داشت: دشمن با تمام قوا به جنگ فرهنگی با اسلام برخاسته و می‌خواهد روحیه ولایتمداری، هویت دینی و معارف اسلامی را از مردم بگیرد؛ امروز در فضایی قرار گرفته‌ایم که باید هوشیاری خود را حفظ کنیم و با عقلانیت و خردورزی به مقابله با دشمن برخیزیم.
رئیس شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان بوشهر اظهار داشت: یکی از راه‌های موثر مقابله با توطئه‌های دشمنان استقرار مبلغان در مناطق مختلف است، زیرا مبلغ دینی نمادی از دین گرایی و اسلام خواهی است؛ جنگ نرم اعتقادات دینی و ولایتمداری مردم را هدف گرفته است.
رئیس شورای هیئت‌های مذهبی بوشهر افزود: هیئت‌های مذهبی ما، مردم ولایی ما و بسیجیان دریادل ما باید در برابر توطئه‌های خطرناک دشمنان هوشیار باشند؛ اشغال فضای مجازی توسط دشمنان، ترفندهایی برای تضعیف اعتقادات و ارزش‌های دینی و اسلامی است.
 وی از برگزاری گفتمان دینی کارگاهی در کانون فرهنگی تبلیغی جماران با مشارکت اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر خبر داد و گفت: به همت کانون فرهنگی تبلیغی جماران و با مشارکت اداره کل تبلیغات اسلامی استان و با همکاری شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان بوشهر ،گفتمان دینی کارگاهی با موضوع حجاب و عفاف در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) بوشهر برگزار شد؛ با هدف گسترش طرح گفتمان دینی در سطح مدارس، مساجد، دانشگاه‌ها و افزایش سطح معلومات دینی عموم مردم، جلسه گفتمان دینی کارگاهی در مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام شهر بوشهر برگزار شد.
رئیس شورای هیئت‌های مذهبی شهرستان بوشهر افزود: در این جلسه حجت الاسلام قاسم بدری در جمع بیش از 230 نفر از برادران و خواهران نمازگزار، پیرامون حجاب و عفاف سخنرانی کرد و به پرسش‌های حاضران پاسخ گفت.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول