اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان:

بیداری اسلامی تحقق پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب بود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: گسترش بیداری اسلامی در سطح جهان تحقق پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب بود که هم‌اکنون در حال شکل‌گیری است.

بیداری اسلامی تحقق پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب بود
احمد سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: جوانان امروز وارث نسلی هستند که در اوج جوانی و در هنگامه تحصیل برای حفظ کیان ایران اسلامی به جبهه‌های نبرد شتافتند و در حفظ آرمان‌های متعالی کشو و مکتبشان از هیچ جانفشانی و ایثاری دریغ نکردند.
سعیدی تاکید کرد: نسل جوان حاضر، وارث آرمان و اندیشه انسان‌ساز شهدا است و نبرد سخت در دفاع مقدس به جنگ نرم تغییر ماهیت داده است.
وی افزود: بنابراین درک شرایط حساس کشور، تقید به هنر متعهد منبعث از آموزه‌های دینی و تلاش برای رساندن پیام انسان‌ساز جمهوری اسلامی ایران به سراسر عالم نکاتی است که باید مد نظر همه هنرمندان جوان در رشته‌های مختلف هنری باشد.
مدیرکل ارشاد استان کرمان تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران از همان آغاز به دلیل نوع گفتمان برتر خود که منبعث و متکی بر ارزش‌های الهی و آموزه‌های دینی بود به یک‌باره رقیبی قدرتمند برای قلدران عالم شد.
سعیدی بیان داشت: در این شرایط و برای ساقط کردن یا حداقل استحاله نظام اسلامی دشمنان همه راه‌ها را امتحان کردند، تحمیل جنگی که هشت سال دفاع جانانه جوانان این سرزمین به رهبری امام راحل را در پی‌داشت، اوج مبارزه رودروی مستکبران جهان با جمهوری اسلامی ایران بود.
وی تصریح کرد: دنیا هم اکنون بیدار شده است، گسترش بیداری اسلامی در سطح جهان تحقق پیش‌بینی رهبر معظم انقلاب بود و هم‌اکنون در حال شکل‌گیری است و در این شرایط حساس این ذهن‌ها آماده و منتظر دریافت آموزه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
مدیرکل ارشاد کرمان ادامه داد: ملت‌های منطقه با الگوبرداری هر چه بیشتر از انقلاب اسلامی می‌توانند در مقابل دسیسه‌های استکبار جهانی مقابله کنند و ارائه این دستاوردها در قالب هنر، مسئولیت هنرمندان متعهد ایران اسلامی است.
سعیدی تصریح کرد: هنر غرب با وجود رنگ و لعاب ظاهری پوچ، بی‌محتوا و فاقد نگرش متعالی به انسان و نیازهای دنیوی و اُخروی انسان است.
وی گفت: اما هنر متعهد ما سرشار از نجابت، تعالی جسم و جان و تاکید بر حفظ کرامت انسانی و ارزش‌های اخلاقی است که از طریق کلام وحی، سیره و سنت پیامبر اعظم (ص) و ائمه اطهار (ع) متبلور و متجلی شده است.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول