اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون بسیج اصناف گرگان:

بیداری اسلامی همان تفکر بسیجی است

خبرگزاری فارس: مسئول کانون بسیج اصناف شهرستان گرگان گفت: بیداری اسلامی در خاورمیانه موضوعی است که امام راحل از سال های قبل پیش‌بینی کرده بود و این همان تفکر بسیجی است.

بیداری اسلامی همان تفکر بسیجی است
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ابراهیم مهقانی پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان بسیج اصناف شهرستان گرگان، با بیان اینکه ظلم‎ستیزی و عدالت‎محوری تمام کشورهای مسلمان را در بر گرفته است، اظهار داشت: بیداری اسلامی سبب شده تا کشورهای خاورمیانه بر ضد اربابان خود بلند شوند و انشاالله این حرکت خط اضمحلالی بر روی تمام ظالمان و استعمارگران خواهد بود.
وی با بیان اینکه دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی بعد از 32 سال همه گونه تهدیدها را به سمت ما نشانه رفته‎اند، بیان داشت: دشمنان زمانی در دفاع مقدس از طریق جنگ سخت‎افزاری و امروز نیز با تهدیدات نرم و جنگ فرهنگی به مقابله با کشور ما برخواسته است.
مسئول کانون بسیج اصناف شهرستان گرگان تصریح کرد: در کنار این تهدیدات جریان انحرافی نیز با دشمنان همسو شده تا بین مردم از خط اسلام راستین و اسلام ناب محمدی تفرقه بیاندازد که به هیچ وجه این موضوع محقق نخواهد شد چرا که مردم ما بصیر و آگاه هستند.
مهقانی برگزاری برنامه‎های دفاع مقدس را نشان دادن اقتدار و حضور تمام نیروهای مسلح به ویژه بسیج همیشه در صحنه عنوان کرد و گفت: با وجود تمام ارگان‎های نظامی نیروهای بسیجی همواره خوب ظاهر شدند.
وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس با این پیام که آمادگی دائمی برای دفاع همه جانبه از ارزش‎های اسلامی و آرمان‎های انقلاب هیچ گاه از ذهن ملت بیدار ما پاک نخواهد شد همیشه تکرار می‎شود تا چشم جهان خواران و بیگانگان تا ابد از کشور ما دور شود.
مسئول کانون بسیج اصناف شهرستان گرگان همچنین با بیان اینکه مردم ایران هر چه دارند ببرکت خون شهدا است، گفت: باید شکر نعمت‌ها و پیروزی‌هایی که نصیب این کشور و ملت شده به ‌جا آورده شود و راه شهدا و امام شهدا ادامه یابد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول