اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

درخشش سمنانی‏ها در جشنواره سازمان جنگل‏ها

خبرگزاری فارس: سمنانی‏ها در پنجمین جشنواره علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی فرزندان نخبه کارکنان سازمان جنگل‏ها و مراتع و آبخیزداری کشور خوش درخشیدند.

درخشش سمنانی‏ها در جشنواره سازمان جنگل‏ها
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، پنجمین جشنواره علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی فرزندان نخبه کارکنان سازمان جنگل‏ها و مراتع و آبخیزداری کشور در اردوگاه شهید بهشتی استان اصفهان برگزار شد که تعدادی از فرزندان دختر نخبه کارکنان اداره کل در آن حضور داشتند و در پنج رشته مقام اول تا دوم را کسب کردند.
در رشته‏های قرآنی و نهج‏البلاغه، زهرا صیادجو از سمنان و آرزو قربانیان از دامغان مقام اول، در رشته دوی صحرانوردی محیا کساییان از استان سمنان مقام اول، در رشته سرود در رده سنی نوجوانان فاطمه محمودیان و مرضیه یوسفیه از استان سمنان مقام دوم، در رشته والیبال مونا طاهریان از استان سمنان مقام اول و در رشته‏های کاراته و تکواندو، ندا نوچه و مهرخ کساییان از استان سمنان مقام اول را کسب کردند.
علیرضا هدایتی، دبیر این جشنواره اهداف برگزاری آن را این چنین توضیح داد: در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری که تبدیل فرهنگ منابع طبیعی به معارف عمومی را یک اصل دانسته و تجدید بیعت با آرمان‏های امام (ره) و مقام معظم رهبری و همچنین آشنایی دانش‏آموزان با فضای کاری پدران و مادرانشان این جشنواره برگزار شد.
وی دیدن جاذبه‎‏های طبیعی و آثار تاریخی اصفهان و ایجاد نشاط و شادی در فضای گروهی همچون اردو را مورد اشاره قرار داد.
در پایان مراسم از طرف نماینده ولی‏فقیه در سازمان جنگل‏ها مراتع و آبخیزداری کشور و رئیس سازمان جنگل‏ها مراتع و آبخیزداری کشور به پاس زحمات این افراد نخبه لوح تقدیر و هدیه‏ای با حضور مسئولان به آنها اهدا شد.
کاپ اخلاق جشنواره نیز به سرپرست دختران سمنان از سوی رئیس سازمان جنگل‏ها مراتع و آبخیزداری کشور اهدا شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول