اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری:

منابع طبیعی نیازمند مدیریت جامع است

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور سیاست کلی این سازمان را مدیریت جامع منابع طبیعی حوزه‌های آبخیز عنوان کرد.

منابع طبیعی نیازمند مدیریت جامع است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی قم، عبدالحمید لموکی در جلسه شورای هماهنگی مدیران اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم اظهار داشت: در سیاست‌های اعلامی توسط رئیس سازمان، محوریت مدیریت جامع منابع طبیعی درحوزه‌های آبخیز در چارچوب وظایف سازمانی مورد تأکید است.
وی بر نقش مردم در اجرای برنامه‌های اصولی سازمان تأکید کرد و عنوان کرد: با استفاده از رهیافت‌های ترویجی باید نقش مردم در این زمینه جدی گرفته شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری بر مستند سازی فعالیت‌های اداری و مالی و تحول اداری در مباحث توسعه مدیرت و منابع انسانی تأکید کرد و پیگیری جدی تحقق منابع درآمدی پیش‌بینی شده در قانون بودجه سال‌جاری را به منظور تداوم این امر در سنوات بعد مهم ارزیابی کرد.
این مسئول بهترین راهکار کوتاه مدت تأمین نیروی انسانی ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان‌ها را در حال حاضر مأمور و منتقل کردن نیروهای با تخصص مرتبط از سایر دستگاه دانست و اذعان داشت: برای اخذ مجوز‌های لازم تامین نیروی انسانی از طریق وزارت متبوع نیز در حال پیگیری هستیم.
در این جلسه احمد عفتان مدیر کل و نظری معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی اداره کل منابع طبیعی قم گزارشی از اقدامات و برنامه‌های این اداره کل عنوان کرد.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول