اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت صورت می‌پذیرد؛

بهره‌برداری از 13 طرح در بخش منابع طبیعی همدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری همدان از بهره‌برداری 13 طرح منابع طبیعی و آبخیزداری با بیش از 10 میلیارد ریال در همدان خبر داد.

بهره‌برداری از 13 طرح در بخش منابع طبیعی همدان
محمدرضا همتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: همزمان با هفته دولت 13 طرح در بخش منابع طبیعی و آبخیزداری استان به بهره‌برداری می‌رسد.
وی گفت: در هر یک از شهرهای بهار، تویسرکان و ملایر دو طرح و در هر یک از شهرهای همدان، رزن، فامنین و نهاوند نیز یک طرح به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان خاطرنشان کرد: همچنین در هفته دولت در شهرستان کبودراهنگ سه طرح منابع طبیعی و آبخیزداری اجرا شده است.
وی در ادامه اظهار داشت: برای اجرای این طرح‌ها 10 میلیارد و 992 میلیون و 700 هزار ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.
همتی اجرای طرح‌های آبخیزداری را یکی از مهم‌ترین اقدامات اجرایی در بخش منابع طبیعی استان در زمینه حفاظت از منابع آب و خاک عنوان کرد.
 وی افزود: مهم‌ترین پروژه‌های قابل افتتاح در این هفته عملیات آبخیزداری در شهرهای کبودراهنگ، تویسرکان، نهاوند، بهار و ملایر در سطح 12 هزار و 398 متر مکعب در سطح حوزه‌های آبخیز مستعد عملیات آبخیزداری است.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیردازی استان همدان در پایان سخنان خود اظهار داشت: همچنین با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، آبیاری قطره‌ای و جنگلکاری آبی و دیم در همدان از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در هفته دولت به شمار می‌رود.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول