اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های لرستان:

حفظ ارزش‌های دفاع مقدس یک تکلیف است

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌های لرستان گفت: حفظ ارزش‌ها و پیام‌های روزهای جنگ یک تکلیف است و مسئولان باید در راه ترویج و گسترش فرهنگ دفاع مقدس تلاش کنند.

حفظ ارزش‌های دفاع مقدس یک تکلیف است
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی زندان‌های لرستان، محمدعلی محمدی به بیان ویژگی‌ها و ابعاد مختلف هشت سال دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: فرهنگ دفاع مقدس آن‌قدر غنی، عمیق و جاودانه است که به هیچ عنوان رنگ کهنه به خود نمی‌گیرد.
وی اظهار داشت: در دوران هشت سال جنگ، امام کلیدی‌ترین نقش را ایفا کردند و بی‌شک وجود ایشان رمز اتحاد و پیروزی ما در جنگ بود.
وی افزود: آزادگی، ایثار، شهادت و دل‌باختگی و ولایت‌پذیری درس‌هایی هستند، که باید از هشت سال دفاع مقدس آموخت.
مدیرکل زندان‌های لرستان گفت: دفاع مقدس بخشی مهم، اثرگذار و جدانشدنی از تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی است که بی‌شک حاوی نتایج ارزنده‌ای است، که تا همیشه با این سرزمین می‌مانند.
محمدی با اشاره به اینکه دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس به گونه‌ای است که تضمین کننده بقای ارزش‌های اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صحنه‌های مختلف خواهد بود، افزود: پس از انقلاب شکوهمند اسلامی، دفاع مقدس فرصت گران‌بهایی دیگر را برای استقرار ارزش‌های متعالی دینی و انقلابی پیش روی ملت حماسه ساز ایران قرار داد.
وی گفت: این پیامد ارزشمند که حاصل خون هزاران شهید والا مقام است ظرفیت‌های تبدیل شدن ایران به یک قطب اثرگذار در جهان را فراهم ساخته کما اینکه تاکنون نیز نظام توانسته با رهبری و مدیریت مقام معظم رهبری نقش پررنگی را در صحنه‌های بین‌المللی ایفا کند.
محمدی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح نقش رهبری حضرت امام (ره) پرداخت و گفت: امام خمینی (ره)، محوری‌ترین عاملی بودند که در طول هشت سال دفاع مقدس، سبب اتحاد و همدلی مردم در راستای جهاد و دفاع از سرزمین و انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌شود.
وی افزود: امام دارای شخصیتی عظیم بود که با بینش خاص خود در زمان‌های مختلف همیشه راه‌گشا بودند و همین جهان‌بینی و قدرت الهی سبب شده بود که مردم در همه حال به ایشان اطمینان داشته و گوش به فرمان باشند.
مدیرکل زندان‌های لرستان حفظ ارزش‌های دفاع مقدس را یک تکلیف قلمداد کرده و تصریح کرد: یاد و خاطره جانفشانی‌های فرزندان این سرزمین باید برای همیشه تاریخ زنده بماند تا نسل‌های آینده فراموش نکنند که آسایش و امنیت خود را از خون شهدای گران‌قدر دارند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول