اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سلماس تاکید کرد:

تشریح ابعاد جنگ در هفته دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: فرماندار سلماس گفت: هفته دفاع مقدس فرصت بسیار مغتنمی برای تشریح ابعاد جنگ، تحلیل دلیل شکل‌‌گیری آن است.

تشریح ابعاد جنگ در هفته دفاع مقدس
مرتضی نظری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سلماس در هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: همه مردم به ویژه جوانان و نوجوانان باید به طور روشن با دستاوردهای دفاع مقدس اعم از روحیه خودباوری، ایثارگری آشنا شوند تا آنها نیز مانند نسل انقلاب برای حفظ یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی تلاش کنند.
وی، افزود: با وجودی که بیش از بیست سال از جنگ تحمیلی بین ایران و عراق به سرکردگی آمریکای جنایتکار می‌گذرد باید در اعیاد ملی و مذهبی به شهدای جنگ تحمیلی و رشادت‌های آنها هر چند به طور مختصر و کوتاه اشاره شود تا بین آنها و جوانان کنونی فاصله ایجاد نشود.
این مسئول، بیان کرد: هفته دفاع مقدس فرصت بسیار مغتنمی برای تشریح ابعاد جنگ، تحلیل دلیل شکل‌‌گیری آن و شناساندن دست‌های پشت پرده است از این رو مسئولان باید به‌ طور دقیق در راستای کنکاش این موضوع برای جوانان اقدام کنند تا آنها نیز به همچون پدران خود از این آب و خاک شجاعانه دفاع کنند.
وی در ادامه با بیان اینکه جوانان فعلی روحیه شهادت‌طلبی را از پدران و مادران خود به ارث برده‌اند، تصریح کرد: هم‌ اکنون رزمندگان اسلام در مناطق مرزی با قدرت و صلابت وصف نشدنی در مقابل دست‌ نشانده‌های سران متجاوز به عبارتی گروهک تروریستی پژاک ایستاده‌اند و برای از پا در آوردن آنها همه توان و قدرت خود را به کار گرفته‌اند.
نظری به شکل‌گیری جنبش‌های بیداری اسلامی در کشورهای مختلف جهان به ویژه خاورمیانه اشاره کرد و گفت: مقاومت و سرافرازی ملت ایران در برابر دول متخاصم برای همه جهانیان ارمغان پیروزی به‌ دنبال داشت چرا که با الهام از دفاع مقدس با تکیه کردن بر نیروهای داخلی و قدرت ایمان برای به زیر کشیدن ظالمان از کرسی قدرت تلاش می‌کنند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول