اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شادگان:

اسلام‌محوری رمز ماندگاری دفاع مقدس بود

خبرگزاری فارس: فرماندار شادگان گفت: اسلام‌محوری و ولایت‌مداری رمز ماندگاری هشت سال دفاع مقدس در اذهان جهانیان بود.

اسلام‌محوری رمز ماندگاری دفاع مقدس بود
به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، سعید فیوضی ظهر امروز در آیین تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع‌مقدس در شادگان ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: رمز ماندگاری هشت سال دفاع مقدس همانا اسلام‌محوری و ولایت‌مداری رزمندگان اسلام بود که هشت سال دفاع مقدس را به الگویی در جهان تبدیل کرد و سپس فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج داد.
وی ادامه داد: امروزه اگر می‌بینیم که حزب‌الله لبنان در جنگ پیروز شده و حرکت‌های بیداری اسلامی در خاورمیانه رخ می‌دهد ماحصل مقاومت برگرفته از باورهای دینی و اسلامی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است.
فرماندار شادگان هشت سال دفاع مقدس را دفاعی مشروع دانست و افزود: دفاع مقدس خودباوری، غرورملی، اعتماد ملی و وحدت ملی را برای کشور به ارمغان آورد.
وی ادامه داد: امروزه پس از گذشت سه دهه از دفاع مقدس، رئیس جمهور کشورمان در سازمان ملل قدرت پوشالی غرب را با طرح سئوالاتی منطقی و اساسی از جمله ماجرای مجهول 11 سپتامبر به چالش کشید.
فیوضی تصریح کرد: امروز مفتخریم به برکت نظام جمهوری اسلامی زیرسایه ولایت‌فقیه روز به‌روز بر اقتدار نظام شکوهمند ایران اسلامی در صحنه‌های مختلف افزوده می‌شود.
وی گفت: گرامی‌داشت هشت سال دفاع مقدس باید همواره با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار تا ارزش‌ها و آرمان‌های هشت سال دفاع مقدس به‌درستی به نسل جوان منعکس شود.
فرماندار شادگان اضافه کرد: امروزه باید با تقویت روحیه ایثار و شهادت در میان نسل جوان به مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و سلطه استکبار پرداخت.
وی بیان کرد: آرمان‌های هشت سال دفاع مقدس باید به شیوه‌های نوین و مؤثر به جوانان منتقل شود تا بتوانیم این تأثیر را در اجتماع شاهد باشیم.
فیوضی خاطرنشان کرد: ‌خوشبختانه جوانان ایران اسلامی همواره در صحنه‌های مختلف حول محور ولایت‌فقیه گام برداشته‌اند و با بصیرت اقدام به خنثی کردن فتنه‌های دشمنان کردند.
وی گفت: جوانان و ملت غیور ایران اسلامی همچون گذشته در راستای پاس‌داشت و گرامی‌داشت ارزش‌های دفاع مقدس گام بردارند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول