اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه ملایر:

دوران دفاع مقدس بیانگر اقتدار ایران اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: هشت سال دفاع مقدس بیانگر اقتدار ایران اسلامی است.

دوران دفاع مقدس بیانگر اقتدار ایران اسلامی است
مراد اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد: حضور شجاعانه و دلیرانه ملت ایران در عرصه دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی بر کسی پوشیده نیست و زبانزد عام و خاص است که دنیا فهیمد ایران اسلامی توان دفاع در برابر هر‌گونه تجاوز را دارد.
وی افزود: ما مدعی هستیم که پیروز این نبرد جمهوری اسلامی است و همین که دشمن نتوانست به اهداف خود برسد و یک وجب از خاک کشورمان را تسخیر کند گواه این ادعاست.
فرمانده سپاه ناحیه ملایر به اشغال عراق توسط آمریکایی‌ها در سال‌های اخیر اشاره کرد و ادامه داد: کشوری که در سال‌های دفاع مقدس با دستور اربابانش دست تجاوز و جنگ به سوی کشور ما دراز کرد امروز توسط همان اربابان اشغال شده است.
وی با اشاره به پیشرفت‌های ایران اسلامی عنوان کرد: ما امروز مدعی هستیم که قدرتمندترین کشور منطقه هستیم و قدرت بازدارندگی ما در اوج خود در منطقه خاورمیانه می‌درخشد.
اسماعیلی گفت: آنچه ما را در جنگ پیروز کرد آموزه‌های دینی و تفکر عاشورایی رزمندگان بود که امروز باید برای نسل جوان بازگو شود.
وی تصریح کرد: جنگ هشت ساله و دفاع مقدس یک گنجینه بزرگ است که به تعبیر مقام معظم رهبری معارف بزرگ باید از این گنجینه خارج و سینه به سینه گفته شود.
فرمانده سپاه ناحیه ملایر با اشاره به تداوم توطئه‌های دشمنان نظام گفت: امروز دشمن از طریق جنگ نظامی وارد نمی‌شود بلکه از راه جنگ نرم وارد منازل ما شده تا بتواند به اهداف شوم خود دست یابد.
وی در پایان عنوان کرد: پیروی از ولایت فقیه تنها چیزی است که دشمنان از آن واهمه دارند بنابراین باید نسبت به این مهم توجه شایانی صورت پذیرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول