اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید یزد:

ولایت‌مداری شاخصه رزمندگان دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد، ولایت‌مداری را مهم‌ترین شاخصه رزمندگان در دوران دفاع مقدس برشمرد.

ولایت‌مداری شاخصه رزمندگان دفاع مقدس است
به گزارش خبرگزاری فارس از بافق، محمدمهدی فرهنگ دوست صبح امروز در مراسم یادواره شهدای بافق با بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس اظهار داشت: در هشت سال دفاع مقدس ایران به عنوان نماینده اسلام ناب محمدی در برابر عراق به سرکردگی صدام افلقی به عنوان نماینده اسلام آمریکایی جانانه مقاومت کرد.
وی جنگ عراق علیه ایران را جنگ کفر و اسلام دانست و بیان کرد: ما در این جنگ هیچگاه صدام را در مقابل خود نمی‌دیدیم چون او مهره‌ای بود که دنیای استکبار با همه توان خود اعم از اعزام نیروی انسانی،کمک‌های مالی و تسلیحاتی برای به انزوا کشیدن ایران اسلامی پشت سر او ایستاده بودند.
فرهنگ‌دوست، ساقط کردن جمهوری اسلامی را مهم‌ترین هدف تجاوز دشمن به ایران دانست و عنوان کرد: در دفاع مقدس ما 100 درصد پیروز شدیم زیرا اجازه ندادیم دشمن با آن همه توان مالی و تسلیحاتی خود به هیچ‌کدام از اهداف خود دست پیدا کند و حتی یک وجب از خاک ایران را به تصاحب درآورد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با اشاره به پیام‌ها و بیانات امام راحل در مورد دستاوردهای دفاع مقدس ادامه داد: همان‌گونه که حضرت امام فرمودند: «ما در دفاع مقدس انقلاب خود را به دنیا ثابت کردیم».
فرهنگ دوست تصریح کرد: انقلاب ما در دفاع مقدس اوج گرفت و موفقیت‌های امروز انقلاب اسلامی ایران مدیون خون شهدا و ایثارگران این دوران پرافتخار است.
وی خاطرنشان کرد: ما که دیروز هیچ چیز نداشتیم امروز به برکت خون شهدا روی پای خود ایستاده‌ایم و هیچ قدرتی دیگر توان آن را نخواهد داشت که به این مرز و بوم تعدی و تجاوز کند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد تصریح کرد: اخلاص، توکل به خدا، توسل به اهل بیت (ع) و تبعیت‌پذیری محض و بدون چون و چرا از امام راحل، رمز موفقیت ما در دوران دفاع مقدس بود و باید این ارزش‌ها را همچنان حفظ کنیم.
فرهنگ‌دوست گفت: بیش از همه ولایت‌پذیری و ولایت‌مداری مهم‌ترین شاخصه رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس بود و همین عامل نیز پیروزی آنها را رقم زد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گران‌قدر دوران دفاع مقدس اظهار داشت: تمام عزت، افتخار، استقلال و آزادی از برکات مجاهدت شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران است. 
فرهنگ‌دوست عنوان کرد: امروز همه ما باید با عمل به قرآن، سفارش ائمه اطهار (ع) و ولی‌فقیه زمان، حافظ خون شهدا باشیم.
به گزارش فارس،‌ برپایی نمایشگاهی با عنوان "یاد آن روزها" شامل آثار حجمی شهدا، عکس‌هایی از ایثار و فداکاری شهدا و رزمندگان بافقی در دوران دفاع مقدس از برنامه‌های جنبی یادواره شهدای پایگاه مقاومت حر در شهرستان بافق است.
این مراسم با حضور امام جمعه و فرماندار بافق، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان یزد، خانواده‌های شاهد و ایثارگر و قشرهای مختلف مردم بافق برگزار شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول