اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

تاریخ، حماسه رزمندگان دفاع مقدس را فراموش نمیکند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: رزمندگان اسلام با اتکا به ایمان به خدا، پیروی محض از فرمانده کل قوا و ایثارگری و خودکفایی در عرصه نظامی چنان حماسه‌ای آفریدند که تاریخ هیچگاه فراموش نمی‌کند.

تاریخ، حماسه رزمندگان دفاع مقدس را فراموش نمیکند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح امروز در نشست با فرماندهان هشت سال دفاع مقدس بوشهر با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی بر تارک تاریخ اسلام بود، اظهار داشت: دفاع مقدس نظامی در طول هشت سال جنگ تحمیلی یک تجاوز جهانی، همراه با اتحاد تمامی ابر قدرت‌های شرق و غرب همچون شوروی سابق، آمریکا و اروپا بود که تمام تلاش خود را برای محو انقلاب اسلامی به کار گرفتند و در مجامع بین المللی با اعمال انواع تحریم‌ها به‌دنبال مشروع جلوه دادن تجاوز ناحق خود بودند و در این مسیر از هیچ اقدام وقیحانه اعم از فروش سلاح‌های ضد بشری به‌ویژه شیمیایی و پشتیبانی‌های اطلاعاتی فرو گذاری نکردند.
وی افزود: دشمنان هرگز باور نمی‌کردند که با وجود این اتحاد و این پشیبانی در طول هشت سال اقدام خصمانه، حتی نتوانند یک وجب از خاک کشور را تصرف کنند و رزمندگان اسلام با اتکا به ایمان به خدا، پیروی محض از فرمانده کل قوا و ایثارگری و خودکفایی در عرصه نظامی چنان حماسه‌ای آفریدند که تاریخ هیچگاه فراموش نمی‌کنند.
امام جمعه بوشهر تصریح کرد: بزرگداشت هفته دفاع مقدس در واقع هفته زنده نگه داشتن و جاودانه کردن آن حماسه‌ها برای آموزش هشت سال دلاوری و دفاع آسمانی است تا هم تجلیلی باشد از مقام رزمندگان و هم تعلیمی باشد برای بازماندگان، که بیاموزند ولایتمداری و دفاع باید چگونه باشد و دشمنان اسلام چه کسانی هستند.
 فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر نیز عنوان کرد: از ثمرات وجودی هشت سال دفاع مقدس می‌توان به اثبات صلابت اسلام، شکستن و خرد کردن ابر قدرت‌ها، حفظ کشور و دفع تجاوزات، تحکیم نظام اسلامی، شناخت دوستان و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران و امیدواری میان مستضعفین جهان اسلام و بسیاری موارد مهم دیگر نام برد.
فتح الله جمیری گفت: امروز شاهد بیداری اسلامی در سراسر جهان هستیم و ملت‌های مسلمان با در دست داشتن پرچم اسلام با تمام قوا در صدد برافراشتن این پرچم بر فراز تمام قله‌های جهان هستند، که این بیداری‌ها همه برگرفته شده از وجود با برکت دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ایران است.
وی تصریح کرد: رمز موفقیت‌های بدست آمده در نظام جمهوری اسلامی ایران نتیجه پیروی از ولایت فقیه و رهبری، ایثار، شهادت، اسلام و روحیه بسیجی و از خودگذشتگی ملت غیور ایران اسلامی است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول