اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان و بلوچستان:

تحولات کنونی منطقه در 8 سال دفاع مقدس نمایان است

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تحولات کنونی منطقه و موج بیداری اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس به خوبی قابل مشاهده است.

تحولات کنونی منطقه در 8 سال دفاع مقدس نمایان است
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان علی محمد آزاد در حاشیه صبحگاه مشترک یگان‌های منتخب نیروهای مسلح مستقر در زاهدان اظهار داشت: به برکت خون این شهیدان مردم سراسر جهان امروز به خود آمده‌اند و بی‌شک زاویه موج بیداری اسلامی و تحولات منطقه را می‌توان در دوران هشت سال دفاع مقدس پیدا کرد.
وی به ذکر خاطراتی از دوران جنگ تحمیلی پرداخت و افزود: مردم کشورمان و به ویژه جوانان در لبیک به ندای بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) روانه جبهه‌ها شدند.
آزد ادامه داد: در روزهای آغازین جنگ، جمهوری اسلامی ایران نوپا بود و تسلیحات و مهماتی در اختیار نداشت اما مردم انقلابی کشورمان با حضور در جبهه‌ها، جانانه از قرآن، اسلام و کیان کشورمان دفاع کردند.
آزد بیان کرد: خودباوری و ایستادگی رزمندگان در دوران دفاع مقدس، دستاورد فرهنگی بزرگی را برای ایرانیان به ارمغان آورده است.
استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: امروز دشمن مرزهای اعتقادی کشور را هدف قرار داده و مردم باید با توکل بر خدا و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب ایثارگری دیگری داشته باشند.
آزاد یاد آور شد: پیام شهیدان بصیرت و دشمن‌شناسی است و ما باید در این برهه حساس با درک پیام شهیدان تداوم بخش راه شهدا باشیم.
وی افزود: اگر بصیرت و دشمن شناسی در جامعه ما تقویت شود و جوانان این مرز و بوم با درک پیام شهیدان دشمن شناس باشند و بصیرت داشته باشند به انقلاب آسیبی نخواهد رسید.
 استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دشمنان نظام اسلامی با درک اینکه دیگر با جنگ سخت نمی توانند آسیبی به نظام اسلامی بزنند اکنون جنگ نرم را به راه انداخته‌اند و در صدد نفوذ در بنیان‌های فرهنگی و اعتقادی جامعه هستند.
آزاد گفت: در اوایل انقلاب اسلامی، دشمنان نظام که راهکارهای تفرقه داخلی را به کار گرفته و با شکست مواجه شده بودند، راهکار جنگ نظامی و سخت را در پیش گرفتند.
وی ادامه داد: ملت ایران با شجاعت و غیرتمندی توانستند این نقشه شوم دشمن را نقش بر آب کنند و با رشادت و شجاعت فرزندان ایران، صدام و حاکمان حزب بعث به زباله دان تاریخ پیوستند.
 آزاد با اشاره به اینکه دشمن از طراحی جنگ سخت و نظامی ناامید شده است و جنگ نرم را در برنامه خود دارد، گفت: اکنون ملت ایران با هوشیاری بیشتری باید لحظه ای از توطئه‌های دشمن غافل نشوند و با اطاعت از ولایت فقیه و اتحاد در برابر لطمه‌های دشمنان خود را ایمن کنند.
 استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه رشادت و مقاومت ایران در هشت سال دفاع مقدس اینک الگوی ملت‌های مسلمان منطقه قرار گرفته است، گفت: امروز آنچه که با عنوان مقاومت و بیداری اسلامی در کشورهایی همچون مصر و تونس و لیبی و اردن اتفاق افتاده ،همگی با الگو پذیری از دفاع مقدس و به برکت انقلاب اسلامی بوده است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول