اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز با حضور مسئولان استانی صورت می‌گیرد؛

برگزاری آخرین کارگروه جشنواره پایتخت پنجره‌ها

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه هنری آبادان از برگزاری آخرین کارگروه جشنواره پایتخت پنجره‌ها در آبادان با حضور مسئولان و هنرمندان استانی خبر داد.

برگزاری آخرین کارگروه جشنواره پایتخت پنجره‌ها
مریم دلباری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: جشنواره استانی پایتخت پنجره‌ها امسال نیز برای سومین سال متوالی در آبادان در حال برگزاری است.
وی ادامه داد: هدف از اجرای سومین جشنواره پایتخت پنجره‌ها به صورت تولید بسته فرهنگی، ماندگاری آثار رسیده، امکان استفاده بیش‌تر از تولیدات این بسته و معرفی هر چه بهتر و بیش‌تر هنرمندان و نویسندگان شرکت‌کننده در این جشنواره است
مسئول حوزه هنری آبادان افزود: امروز آخرین نشست استانی کارگروه شعر دفاع مقدس با حضور مسئولان و شاعران سراسر استان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در آخرین کارگروه شعر دفاع مقدس 15 شاعر از مرکز استان و مابقی شاعران از شهرستان‌های شوشتر، آبادان، خرمشهر و... حضور دارند.
دلباری تصریح کرد: در راستای برنامه‌ریزی‌های انجام شده رونمایی از رونمایی از کتاب پایتخت پنجره‌ها و آیین اختتامیه این جشنواره 15 شهریورماه جاری انجام می‌شود.
وی در ادامه گفت: با بررسی‌های انجام شده یک هزار و 375 اثر از آثار ارسالی به سومین جشنواره استانی پایتخت پنجره‌ها راه یافتند.
مسئول حوزه هنری آبادان اضافه کرد:‌ 967 اثر در بخش عکس، 140 اثر در بخش داستان، 250 قطعه شعر و 18 متن نمایشنامه به مرحله پایانی سومین جشنواره پایتخت پنجره‌ها راه یافتند.
وی اظهار داشت: آثار ارسالی در بخش اثر و شعر دفاع مقدس نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته و استقبال مطلوبی از سوی هنرمندان صورت گرفته است.
دلباری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس خاطرنشان کرد: نمایشگاه عکس پایتخت پنجره‌ها که عکاسان فراوانی از سراسر کشور در آن شرکت کرده‌اند در شهرستان خرمشهر به عنوان کانون مرکزی حضور کاروان‌های راهیان نور برگزار می‌شود.
وی افزود: بسته فرهنگی ارائه شده در سومین جشنواره پایتخت پنجره‌ها شامل داستان، عکس، شعر، نمایشنامه و کتاب‌های جشنواره‌های اول و دوم سال‌های 88 و 89 خواهد بود.
مسئول حوزه هنری آبادان در پایان گفت: همه دستگاه‌ها باید در ترویج فرهنگ دفاع و ایثار و گسترش آرمان‌های شهدا و امام خمینی(ره) در جامعه کوشش و تلاش کنند زیرا جامعه امروز تشنه چنین فرهنگ و منشی است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول