اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آق‎قلا:

افتخارآفرینی جوانان با آشنایی حقایق جنگ بیشتر می‎شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان آق‎قلا گفت: آشنایی جوانان با حقایق دفاع مقدس، افتخارآفرینی آنان را در عرصه‎های مختلف علمی و اجتماعی بیشتر می‎کند.

افتخارآفرینی جوانان با آشنایی حقایق جنگ بیشتر می‎شود
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حاجی‎گلدی کر صبح امروز در جمع مدیران شهرستان آق‎قلا اظهار داشت: شناخت جوانان با ابعاد مختلف هشت سال دفاع مقدس، نحوه مقاومت، ایثارگری و رشادت‎های رزمندگان‌اسلام موجب می‎شود ضمن افتخارآفرینی برای دفاع از آرمان‎های شهدا بیش از پیش مصممم‌تر می‌شوند.
وی با بیان ضرورت انتقال دستاوردهای دفاع مقدس از سوی دستگاه‎های فرهنگی، رسانه‌ها و یادگاران جبهه تصریح کرد: بهترین راه انتقال ارزش‎ها و دستاوردهای دوران دفاع مقدس به نسل جوان بیان حقایق این دوران است.
فرماندار شهرستان آق‎قلا افزود: هفته‌دفاع مقدس فرصت مناسبی است تا با اجرای برنامه‌های‌ دقیق، کارشناسی شده و پرمخاطب، افکار عمومی را با ابعاد مقاومت هشت‌ساله رزمندگان اسلام آشنا کرد.
کر خاطرنشان کرد: طرح موضوعات مربوط به دوران دفاع مقدس که بخش قابل توجهی از تاریخ انقلاب اسلامی را به خود اختصاص داد وظیفه هر فرد ایرانی است.
وی حماسه‎آفرینی‎های رزمندگان اسلام در برابر متجاوزان را عصاره وجود و حضور دین و ایمان مردم در صحنه عمل دانست و اضافه کرد: مردم کشورمان با تمام وجود از جان، مال و فرزندان خود در راه دفاع از دین و مملکت گذشتند و با عزت و افتخار جنگ تحمیلی را اداره کردند.
فرماندار شهرستان آق‎قلا افزود: در هر تجاوزی به ایران قسمت‎هایی از کشور جدا شد ولی دلیرمردان ایرانی در هشت سال دفاع مقدس اجازه ‌جدایی‌ حتی یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادند که افتخاری بزرگ است.
کر ادامه داد: برای همگان پرواضح است که اگر نبود دفاع جانانه جوانان در برابر ماشین جنگی صدام امروز استقلال، آزادی و تمامیت ارضی معنایی نداشت.
وی اضافه کرد: باید به همه بدخواهان سال‎های دفاع مقدس گفت که یکی از بزرگترین ثمرات این دفاع موج بیداری امت‌های اسلامی است که امروز شاهد و ناظر آن هستیم.
فرماندار شهرستان آق‎قلا گفت: امروز انعکاس انقلاب اسلامی ایران و رشادت‎های ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، الگوی عملی برای بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی منطقه شده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول