اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دلفان:

دفاع مقدس دفاع از اسلام بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه دلفان گفت: دفاع مقدس دفاع از اسلام و قرآن بود.

دفاع مقدس دفاع از اسلام بود
به گزارش خبرگزاری فارس از دلفان، محمدتقی صرفی‌پور یکشنبه‌شب در جلسه شورای اداری شهرستان دلفان، بالاترین وظیفه مسئولان را خدمت صادقانه به مردم دانست و گفت: مسئولانی که در صحنه انقلاب حضور دارند وظایف سنگینی دارند و آن هم این است که خادم مردم باشند.
وی با بیان اینکه خداوند به همه ما ماموریت‌هایی واگذار کرده است، افزود: همه مسئولان باید به این اصل مهم توجه جدی داشته باشند.
صرفی‌پور در ادامه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: این هفته نتیجه رشادت و شهامت دلیرمردانی بود که با جانفشانی اسلام را زنده نگه داشتند.
وی پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های این دلیرمردان را وظیفه‌ای همگانی دانست و افزود: با حضور در صحنه انقلاب و ارزش‌های آن‌ها و خدمتی صادقانه و پاک به ملتی که شهدا برجای گذاشته را سربلند به همه ملت‌ها نشان می‌دهیم.
در ادامه فرماندار دلفان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: این هفته به عنوان هفته سربلندی و افتخار ملت اسلامی و یادآور شجاعت، رشادت و از خود گذشتگی زنان ومردان  این ملت است.
حجت‌الله نصیری‌پور اظهار داشت: این روزها حال و هوای روزهای بعد از جنگ گرفته شهر از عطر شهدا عطرآگین شده است.
فرماندار دلفان همچنین در بحث بازگشایی مدارس و روزهای اول سال تحصیلی جدید تلاش آموزش و پرورش در خصوص برنامه‌ها و تقسیم عادلانه فرهنگیان و شهرداری در خصوص  تردد خیابان‌ها را خواستار شد.
وی در ادامه یادآور شد: طبق ماده 13 آزادگان در ادارات، ادارات را موظف دانست که حقوق آزادگان را پرداخت کنند.
نصیری‌پور با بیان اینکه در سال گذشته 55 میلیون تومان در جشن گلریزان در این شهرستان جمع‌آوری شده افزود: امسال نیز 42 میلیون و 700 هزار تومان کمک‌های مردمی جمع‌آوری شد که در همین راستا هزینه می‌شود.
در ادامه جلسه از زحمات علی رزم مدیر آموزش و پرورش هفت چشمه، اسکندر فلاح رئیس میراث فرهنگی و ظفر بهور رئیس بانک انصار قدردانی شد و علی کریمی به عنوان مدیر آموزش و پرورش بخش هفت چشمه، لطیف لطیفی رئیس میراث فرهنگی و اسدالله موسوی رئیس بانک انصار در شهرستان دلفان معرفی شدند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول