اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان رضوی:

دفاع مقدس درس عبرتی برای چپاولگران شد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان رضوی گفت: پیروزی در جنگ و تقدیم بیش از 200 هزار شهید به انقلاب درس عبرتی شد برای کسانی که می‌خواهند نگاه چپ به این کشور داشته باشند.

دفاع مقدس درس عبرتی برای چپاولگران شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمود صلاحی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دفاع مقدس بزرگ‌ترین جنگ منطقه ما در 300 سال گذشته است.
استاندار خراسان رضوی با اشاره به خصوصیات این جنگ افزود: پیروزی در جنگ، تقدیم بیش از 200 هزار شهید به انقلاب و مستقل‌بودن انقلاب اسلامی در جنگ سبب شده است، درس عبرتی باشد برای کسانی که می‌خواهند نگاه چپ به این کشور داشته باشند.
صلاحی خاطر نشان کرد: برای حفظ ولایت‌فقیه باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم و جان خود را فدای مکتب اسلام کنیم.
وی گفت: وظیفه ما در مقابل شهدا این است که راهشان را ادامه دهیم، دفاع مقدس را بشناسیم و به موقع دفاع کنیم و موقعیت و پیشرفتی که کشور ایران در زمینه‌های علمی و اقتصادی کسب کرده به خاطر اتحادی است که بین مردم وجود دارد.
استاندار خراسان رضوی با تاکید بر این امر افزود: باید مقابل واژه‌هایی که کفار می‌سازند ایستادگی کنیم، آنان تحریم اقتصادی را می‌سازند ما جهاد اقتصادی را، آنان حمله را و ما دفاع را مقابل آن می‌سازیم.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول