اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دفاع مقدس؛

یادواره شهید دانشگاه پیام‌نور در قیدار برگزار شد

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته دفاع مقدس یادواره شهید دانشگاه پیام‌نور در شهرستان قیدار برگزار شد.

یادواره شهید دانشگاه پیام‌نور در قیدار برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از خدابنده، این یادواره ظهر امروز با حضور دانشجویان و اساتید دانشگاه پیام نور قیدار برگزار شد.
شهید محسن خسروی‌نژاد یکی از دانشجویان دانشگاه پیام‌نور مرکز قیدار بود، که در رشته علوم تربیتی در دانشگاه پیام‌نور مرکز قیدار تحصیل می‌کرد.
رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز قیدار در این مراسم با اشاره به اینکه شهید خسروی‌نژاد ورودی سال 89 بود، ادامه داد: خسروی‌نژاد در حال اجرای مانور به درجه والای شهادت نائل آمده است.
محمد رحیم گنج‌خانلو تصریح کرد: مراسم یادواره این شهید والا مرتبه با همکاری دانشگاه پیام‌نور و سپاه برگزار می‌شود.
وی در ادامه با اشاره با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اذعان داشت: هفته دفاع مقدس، هفته‌ای پر افتخار برای هر ایرانی محسوب می‌شود.
رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز قیدار با بیان اینکه شهیدان حاضر در دفاع مقدس دارای هدف والایی بوده‌اند، اضافه کرد: آزادی و آزادگی از جمله مسائلی بوده است که شهیدان دفاع مقدس به دنبال آن بوده و به درستی به آن دست یافته‌اند.
وی خاطر نشان کرد: دلاوری‌های شهیدان باید یک درس و سرمشق بزرگ برای همگان و به ویژه جوانان باشد.
گنج خانلو با اشاره به رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اضافه کرد: دفاع مقدس دارای درس‌های بسیار بزرگی برای همه افرادی است، که قصد درک درست این دوران را دارند.
وی با اشاره به لزوم ادامه راه شهیدان و الگو برداری از آنها ادامه داد: جز به جز کارها و دلاوری‌هایی که توسط شهیدان صورت گرفته است، می‌تواند درس بزرگی برای همه افراد باشد به شرطی که با دقت و با تبیین درست به این دلاوری‌ها نگاه شود.
رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز قیدار یادآور شد: مسئولان و افراد تاثیرگذار با تشریح و تبیین فعالیت‌های شهیدان دفاع مقدس می‌توانند به جوانان کمک کنند تا درک درستی از دفاع مقدس داشته باشند.
وی خاطر نشان کرد: از جمله برنامه‌های این مرکز دانشگاهی در هفته دفاع مقدس تجلیل از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس است.
گنج‌خانلو حضور فعال در برنامه‌های ویژه هفته دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های این دانشگاه برشمرد و ادامه داد: انجام برنامه‌های مختلف در زمینه هفته دفاع مقدس به منظور آشنایی بیشتر دانشجویان با رشادت‌های صورت گرفته در هشت سال دفاع مقدس صورت می‌گیرد.
وی همچنین در ادامه با اشاره به بازگشایی فصل علم و تحصیل اضافه کرد: امسال ثبت‌نام از دانشجویان به صورت اینترنتی انجام می‌شود.
این مقام مسئول زمان ثبت‌نام دانشجویان فراگیر را از 27 تا 31 شهریور اعلام کرد و افزود: زمان ثبت‌نام افرادی که از طریق آزمون سراسری در این دانشگاه پذیرفته‌ شده‌اند نیز از یکم تا پنجم مهر ماه است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول