اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران:

اجرای 1000 یادواره شهدا در مازندران

خبرگزاری فارس: مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران گفت: سال گذشته یک هزار یادواره در مازندران برگزار شد.

اجرای 1000 یادواره شهدا در مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، حجت‌الاسلام مختار نظری شامگاه پنجشنبه در سومین یادواره شهدای روستای ورپام نکا اظهار داشت: امنیت و اقتدار جامعه ما در گرو شهید و شهادت است و ما باید قدردان این شهدا برای استقلال کشور و حفظ تمامیت ارضی باشیم.
وی گفت: آسایش امروز ما مدیون رشادت‌ها و حماسه‌های فرزندان، پاسداران و شهدای ما در طول هشت سال دفاع مقدس است و این ارزش‌ها باید به‌درستی در جامعه منعکس شود.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران یادآور شد: اگر پاسداران ما در طول دوران دفاع مقدس جانانه از این کشور دفاع نمی‌کردند ما اکنون دارای چنین وضعیت آرامش و آسایش در کشور نبودیم.
نظری خاطرنشان کرد: امروز فلسطین و کشورهای منطقه، به برکت انقلاب اسلامی هویت خود را بازیافته‌اند.
این مسئول ادامه داد: اکنون معادلات مختلف جهانی درباره خاورمیانه با نظر نظام جمهوری اسلامی ایران، قابل تغییر است و هیچ تصمیمی بدون دخالت و نظر نظام ما قابل پیاده شدن در منطقه نیست.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با اشاره به بالندگی و سرزندگی ایران اسلامی در منطقه یادآور شد: حوادث زیادی در طول تاریخ اتفاق افتاده و تنها مسائلی که دخالت با پیامبران و ائمه داشته ماندگار شده‌اند و در این راستا، نقش‌آفرینی ملت ایران در پیروزی انقلاب اسلامی ایران نیز همچون حوادث مهم تاریخی درخشان است.
نظری با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی فشارهای فراوانی برای تضعیف جایگاه امام راحل و انقلاب از سوی دشمنان صورت گرفت، خاطرنشان کرد: فتنه‌ها، شرارت‌های مرزی، گروهک‌ها و ترور شخصیت‌های مهم کشور و نیز جنگ تحمیلی از جمله مسائلی بود که دشمنان برای عقب‌نشینی امام راحل از اعتقاداتش صورت داده بودند که با هوشیاری مردم و درایت رهبری به بن بست رسید.
وی در پایان اذعان داشت: یادواره‌های شهدا راهی برای انتقال ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های امام راحل است که در سال جاری نیز با برنامه‌ریزی مناسب و بر اساس جمعیتی در هر شهر و روستا برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول