اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دفاع مقدس؛

3 یادواره شهدا در اراک برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اراک از برگزاری سه یادواره شهدا به مناسبت هفته دفاع مقدس در اراک و روستاهای این شهرستان خبر داد.

3 یادواره شهدا در اراک برگزار می‌شود
شهرام ثامنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجدید عهد و پیمان با آرمان‌‌های بلند شهدا یادواره هشت شهید روستای دینه‌کبود از توابع بخش قره‌کهریز اول مهر ماه در مسجد جامع این روستا برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: همچنین یادواره 9 شهید روستای ده نمک نیز 5 مهر ماه در مسجد امام حسین(ع) برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران اراک در ادامه از برگزاری نمایشگاه و یادواره 50 شهید مسجد‌المهدی اراک خبر داد و بیان داشت: این یادواره نیز در روز پنج‌شنبه 31 شهریور برگزار خواهد شد.
ثامنی ادامه داد: یادواره 35 شهید روستای انجدان نیز 12 آبان ماه در این روستا برگزار خواهد شد که برنامه‌ریزی به منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر این یادواره آغاز شده است.
وی با اشاره به برنامه‌های دیگر این معاونت در هفته دفاع مقدس گفت: همکاری و مشارکت در مرحله اول برگزاری رزمایش میثاق با ولایت سپاه اراک، شرکت گروهان شاهد و ایثارگر در مراسم رژه، ارائه دستاوردهای فرهنگی، علمی و ورزشی همزمان با دستاوردهای دفاع مقدس در قالب برپایی نمایشگاه در طول هفته دفاع مقدس، برگزاری مراسم میهمانی لاله‌ها و گلباران قبور مطهر شهدا  در شهرهای اراک و داودآباد، سنجان و توابع در روز 31 شهریور ماه بخشی از برنامه‌های بنیاد شهید اراک در هفته دفاع مقدس است.
معاون فرهنگی بنیاد شهید اراک تجلیل از حماسه‌سازان دفاع مقدس اعم از خانواده‌های شاهد و ایثارگران در هفته دفاع مقدس و سرکشی و تکریم ایشان، به صدا درآمدن زنگ مقاومت در مدارس شاهد اراک همزمان با سایر مدارس سطح شهرستان و کشور، اجرای برنامه‌های مختلف ورزشی و فرهنگی، صعود چهار نفر از جانبازان اراک به قله آرارات در کشور ترکیه، حضور گسترده خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگران اراک در مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید گمنام در روز شنبه دوم مهر ماه همزمان با سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) و ... از دیگر برنامه‌های بنیاد شهید اراک در هفته دفاع مقدس عنوان کرد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول