اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آستانه اشرفیه خبر داد‌:

برگزاری یادواره شهدا در آستانه‌اشرفیه

خبرگزاری فارس: فرماندار آستانه‌اشرفیه از برگزاری یادواره شهدای دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

برگزاری یادواره شهدا در آستانه‌اشرفیه
علی باباخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستانه‌اشرفیه با گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس روایت حماسه‌آفرینی‌های نسلی از بهترین بندگان خداست که با عزم و اراده الهی برای اقامه حق و عدالت قیام کرده و با نثار خون خود از کشور و نظام الهی دفاع کردند.
وی رشادت‌های دفاع مقدس را سند افتخار و ترسیم کننده مسیر حرکت ملتی بزرگ دانست و گفت: ایمان و اعتقاد رزمندگان ایران به حقانیت انقلاب اسلامی و موج عظیم مردمی که در قالب بسیج برای دفاع از نظام اسلامی به طور مداوم حضور خود را در جبهه حفظ کردند، بزرگ‌ترین سرمایه انقلاب و نظام است.
فرماندار آستانه‌اشرفیه با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اسلام قدرت پوشالی و افسانه‌ای سلطه‌گران جهان را شکستند، بیان داشت: ارتش عراق با محاسبات خود از وضعیت داخلی و خارجی ایران فتح یک هفته‌ای تهران را در سر می‌پروراند در حالی که ندای ملکوتی امام خمینی (ره) دل‌های شیفتگان انقلاب و نظام را متوجه دفاع از کیان جمهوری اسلامی کرد و میلیون‌ها نفر از اقشار مختلف مردم با تشکیل ارتش 20 میلیونی به مقاومت پرداختند.
وی با بیان اینکه دفاع مقدس شرافت، ارزش، عزت ایران اسلامی و رشادت‌های بی‌نظیر دلاور مردان عرصه جنگ و شهادت است، افزود: دفاع مقدس برای دیگر ملت‌ها نیز الگوی مقاومت، پایداری و نماد ملی و اسلامی است و امروز کشورهای اسلامی با الگو گرفتن از رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس در مقابل استکبار بپا خاسته‌اند.
باباخانی تبیین ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان را ضروری دانست و ادامه داد: با برگزاری شکوهمند برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید فداکاری‌های رزمندگان، ارزش‌ها و برکات دفاع مقدس به نسل جوان شناسانده شود.
وی بیان داشت: همه به ویژه نسل جوان باید در فضای عمومی جنگ قرار گیرند و بدانند که تمام دنیا علیه ایران اسلامی متحد شدند ولی مردم غیور ایران با مقاومت و پایداری و خصوصیات حقیقت جویی پیروز شدند و نگذاشتند تا یک وجب از سرزمین ایران به دست دشمن بیفتد.
این مسئول با اشاره به اینکه شهدا با نثار جان خود بالاترین مقام را در پیش خداوند متعال پیدا کردند، یادآور شد: آنچه که موجب تداوم انقلاب اسلامی ما در سراسر جهان شده، جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های این دلاوران بوده است.
وی تصریح کرد: امروز به برکت خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، ایران با همت تلاشگران جزو کشورهای مطرح و برتر در ابعاد مختلف علمی، نظامی، فرهنگی، سیاسی و... در جهان سربلند و آزاد است
باباخانی، برگزاری یادواره‌های شهدا در نقاط مختلف شهرستان، برگزاری مسابقات فرهنگی، قرآنی و ورزشی، برگزاری همایش بصیرت و روشنگری سیاسی و همچنین سخنرانی فرماندهان سپاه و رزمندگان را از جمله برنامه‌هایی عنوان کرد که به منظور بزرگداشت هفته دفاع مقدس در آستانه‌اشرفیه برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول