اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خمین؛

یادواره شهدای روحانی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه خمین از برگزاری یادواره شهدای روحانی و 87 شهید محله علی‌آباد این شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

یادواره شهدای روحانی برگزار می‌شود
مسعود اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با بیان اینکه این همایش در سومین روز از هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود، اظهار داشت: روحانیون در هشت سال دفاع مقدس با حضور در جبهه‌ها نقش موثری در افزایش ایمان و اعتقاد رزمندگان داشتند که تعدادی از این روحانیون در جبهه‌ها به شهادت رسیدند.
وی تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس علاوه بر برگزاری این یادواره برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری نیز برگزار می‌شود که گلباران قبور پاک و مطهر شهدا، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، رژه موتورسواران، برگزاری مسابقه دو همگانی از گلزار شهدای گمنام به سمت گلزار شهدای شهرستان بخشی از این برنامه‌ها است.
فرمانده سپاه ناحیه خمین شرکت در نماز جمعه، برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع)، افتتاح نمایشگاه فرهنگی کتب دفاع مقدس، سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران، ویزیت رایگان بیماران، اعزام اکیپ‌های درمانی به مناطق محروم را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان اعلام کرد.
اسدی گفت: برگزاری سلسله نشست‌های بصیرتی و سیاسی، بیان خاطرات رزمندگان هشت دفاع مقدس، نشست بسیج جامعه زنان به مناسبت تولد حضرت فاطمه معصومه(ع) نیز در طول هفته دفاع مقدس برگزار خواهند شد.
وی با اشاره به لزوم گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: یکی از اهداف اصلی گرامیداشت هفته دفاع مقدس انتقال حقایق دفاع مقدس به جوانان  است تا آنان بدانند که این انقلاب حاصل خون شهدایی است که در راه عزت و اقتدار و استقلال ایران اسلامی جان خود را فدا کرده‌اند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول