اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین روز از هفته دفاع مقدس صورت گرفت؛

برگزاری یادواره شهدای شهر فرادنبه

خبرگزاری فارس: در دومین روز از هفته دفاع مقدس چهارمین یادواره شهدا گلگون کفن شهرهای فرادنبه، سفید دشت و روستای دهنو برگزار شد.

برگزاری یادواره شهدای شهر فرادنبه
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری در مراسم یادواره شهدای شهر فرادنبه، سفید دشت و دهنو با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: شهدا سرمایه‌های گرانبهای انقلاب اسلامی هستند که با جان‌فشانی و ایثار، چراغ راه آیندگان را فروزان کردند.
حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری ایثار و شهادت را نیاز همیشگی جامعه دانست و گفت: روحیه ایثار و شهادت‌طلبی رعب و وحشت فراوانی را در دل دشمن ایجاد کرده است و دشمن به دنبال حفظ این روحیه در بین جوانان این مرز و بوم است.
وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در گرو انتقال و حفظ ارزش‌های اصیل فرهنگ اسلامی دانست و افزود: هدف دشمن گرفتن این روحیه از جوانان ماست روحیه‌ای که دست آوردهایی همچون پیروزی هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را  در پی داشت.
جعفری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضرورت نگه داشتن حرمت خون شهیدان در جامعه اظهار داشت: باید رشادت‌های رزمندگان اسلام به نحو شایسته به نسل جوان بعد از انقلاب منتقل شود.
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه اقتدار ملت ایران در دوران دفاع مقدس به جهانیان ثابت شد، گفت: ملت غیور ایران با تکیه بر مکتب خود در دوران دفاع مقدس اقتدارشان را به جهانیان ثابت کردند.
وی خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام با ایثار جان خود به جهانیان ثابت کردند که برای ایرانی غیرت، دفاع از مرز و بوم و کیان اسلامی خود، از جان مهمتر است.
جعفری حماسه دفاع مقدس را یکی از منابع بزرگ ترویج فرهنگ ایثار مقاومت و پاسداری از ارزش‌ها و فضائل انسانی دانست و افزود: دفاع مقدس یکی از مولفه‌های ارزش‌ساز و فرهنگ‌ساز میهن اسلامی است.
وی به توطئه‌های مختلف دشمن بعد از جنگ اشاره کرد و گفت: امروز دشمنان با شبیخون فرهنگی به جنگ با نظام اسلامی آمده‌اند بدنبال جداکردن نسل بعد از دفاع مقدس از این نظام هستند که با هوشیاری و بصیرت ملت ایران و رهبری ولی امر مسلمین این توطئه نیز خنثی خواهد شد.
همزمان با ایام هفته دفاع مقدس و به‌منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر این دوره چهارمین یادواره شهدا گلگون کفن شهرهای فرادنبه، سفید دشت و روستای دهنو برگزار شد.
در ادامه این مراسم یکی از مداحان اهل بیت(ع) به مدیحه سرایی در وصف سرور و سالار شهیدان پرداخت.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول