اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بانک مسکن خوزستان اعلام کرد:

شرایط جدید بخشودگی جرایم مشتریان بانک مسکن

خبرگزاری فارس: بانک مسکن به منظور مساعدت به بدهکاران بانکی شرایط جدیدی را برای بخشودگی جرایم اعلام کرد.

شرایط جدید بخشودگی جرایم مشتریان بانک مسکن
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی بانک مسکن خوزستان، در این طرح که تا عید غدیر خم اجرا می شود مشتریان بانک در صورت پرداخت بدهی خود می‌توانند از مزایای آن بهره‌مند شوند.
بر این اساس، بانک مسکن به منظور تشویق بدهکاران برای پرداخت بدهی خود، مهلتی با شرایط ویژه برای افراد بدهکار بانکی خود تعیین کرد که آنها می‌توانند از 24 شهریورماه ماه تا 24 آبان ماه سال‌جاری با مراجعه به شعبه مربوطه اقدام به استفاده از شرایط این بانک کنند.
 در این طرح بدهکارانی که در تاریخ یاد شده مبادرت به تسویه بدهی خود کنند از پرداخت شش درصد خسارت تاخیر اقساط معاف می‌شوند.
 همچنین خریداران وکالتی وثائق بانک در صورت نداشتن بدهی معوق، بدون واریز درصدی از مانده بدهی خود می‌توانند با مراجعه با شعب نسبت به انتقال مانده بدهی و تنظیم سند مالکیت وثائق خود اقدام کنند.
در همین راستا تمام خریداران وکالتی وثائق بانک( موضوع قراردادهای تسهیلات خرید خانه) که تا پایان اجرای این طرح نسبت به واریز اقساط معوق خود اقدام کنند می‌توانند بدون واریز درصدی از مانده بدهی نسبت به انتقال گروگان به نام خود اقدام کنند.
 همچنین همه خریداران وکالتی وثائق بانک( موضوع قراردادهای تسهیلات خرید) که فاقد اقساط معوق هستند بدون واریز درصدی از بدهی می‌توانند نسبت به نقل و انتقال بدهی و گروگان اقدام نمایند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول