اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان:

جنگ نرم راه نفوذ دشمن است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رفسنجان گفت: جوانان بدانند که دشمن راه را برای نفوذ در کشورهای اسلامی با جنگ نرم آغاز کرده است.

جنگ نرم راه نفوذ دشمن است
به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، رضا اباذری ظهر امروز در مراسم اختتامیه اردوهای طرح هجرت سه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس به ارزش‌های دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: در چنین هفته‌ای جنگ تحمیلی بر ما وارد شد و دفاع بر دوش دلیرمردان ایران اسلامی قرار گرفت.
وی افزود: جنگیدن جهاد اصغر است و امروزه جوانان باید بدانند که دشمن راه را برای نفوذ در کشورهای اسلامی با جنگ نرم آغاز کرده است.
اباذری با بیان اینکه رزمندگان در دوران دفاع مقدس از خانواده، جان و مال خویش گذشتند تا به هدف والای انسانی برسند، تصریح کرد: آن‌ها کسانی بودند که ابتدا با امیال نفسانی خویش مبارزه کردند تا توانستند برای دفاع از ارزش‌ها و میهن اسلامی خود به صحنه جهاد بروند.
وی افزود: مبارزه با نفس هجرت واقعی است و جوانان و نوجوانان باید هوشیار باشند که دشمن در نزدیکی آن‌ها کمین کرده است.
اباذری بیان داشت: طرح هجرت سه یک نوع جهاد است و افراد با شرکت در این طرح به خود باوری می‌رسند.
وی گفت: در طول تابستان که دانش‌آموزان تعطیل بودند و در کنار خانواده به گردش و تفریح می‌رفتند، برخی با باور خود و با هدف والای شرکت در هجرت و تعاون کمر همت بستند و در کنار دوستان خود به این مهم پرداختند.
اباذری عنوان کرد: طرح هجرت سه در دو بعد مادی و معنوی با تأثیر تفکر، تعاون و اجتماعی بودن بر شرکت ‌کنندگان مسیر را برای آیندگان هموار کرده است و امیدواریم در سال‌های آینده شاهد شرکت دانش‌آموزان بیشتری در این طرح باشیم.
به گزارش فارس، با حضور مدیر آموزش و پرورش، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و جمعی از مسئولان بسیج و دانش‌آموزان بسیجی شهرستان رفسنجان مراسم اختتامیه اردوهای طرح هجرت سه در محل سالن نمازخانه دبیرستان رقیه گرامی این شهرستان برگزار شد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول