اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دفاع مقدس؛

جنگ نرم در مساجد چهارمحال‌و‌بختیاری بررسی می‎شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس سلسله گفتمان‌ جنگ نرم در مساجد این استان برگزار می‎شود.

جنگ نرم در مساجد چهارمحال‌و‌بختیاری بررسی می‎شود
حجت‌الاسلام جعفر مرتضوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس با تأسی از فرهنگ عاشورا و راهنمایی‌های پیامبرگونه امام خمینی (ره) توانست قله‌های رفیع را یکی پس از دیگری طی کند.
وی دوران دفاع مقدس را سند افتخار تاریخ ملت ایران برشمرد و گفت: پیروزی این انقلاب نور امیدی در بین همه‌ ملت‌های آزاده، مستضعف و رنج دیده جهان ایجاد کرد.
مرتضوی یکی از راه‌های انتقال دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس را نهادینه کردن فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه برشمرد و گفت: بر همین اساس برگزاری آیین‌های باشکوه به این موضوع مهم و اساسی بیش از پیش کمک خواهد کرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه برگزاری 20 محفل شبی با شهدا در این استان را از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده به ‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این استان برشمرد و گفت: در هفته دفاع مقدس با همکاری روحانیون مستقر 20 محفل شبی با شهدا در سطح استان برگزار می‌شود.
مرتضوی افزود: همچنین با عنایت به اعزام روحانی از دفتر تبلیغات اسلامی در قم و اصفهان به مناسبت شهادت امام صادق (ع) از شبکه تبلیغ این استان برای برگزاری محافل مذهبی با موضوع دفاع مقدس استفاده می‎شود.
وی دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس را برگزاری گفتمان‌های جنگ نرم در مساجد این استان با حضور روحانیون و اساتید و برگزاری محافل قرآنی اعلام کرد و گفت: آذین‌بندی ادارات تبلیغات اسلامی تابعه از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.
مرتضوی بیان کرد: هیئات مذهبی استان برای برگزاری مراسم شهادت امام صادق (ع) و بزرگداشت هفته دفاع مقدس اطلاع‌رسانی می‌شوند.
وی در ادامه با بیان اینکه حفظ دستاوردها و ارزش‌های دفاع مقدس آینده نظام را بیمه می‌کند، افزود: انتقال این دستاوردها به نسل‌های آینده موجب ناکام ماندن دشمنان اسلام در رسیدن به اهداف شوم خود می‌شود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول