اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان‌وبلوچستان:

دانشجویان امید دشمنان در جنگ نرم را به یأس تبدیل کنند

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دانشجویان با کسب مدارج و رتبه‌های برتر علمی و پژوهشی نشاط و پویایی خود را به دشمن نشان داده و امید آنها را در جنگ نرم به یأس تبدیل کنند.

دانشجویان امید دشمنان در جنگ نرم را به یأس تبدیل کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، علی محمد آزاد صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان با حضور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در تالار امام رضا (ع) این دانشگاه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دوران دفاع مقدس یادآور رشادت‌های رزمندگان ما است که با دست خالی در پشت سنگرهای جنگ از ارزش‌های کشور دفاع کردند.
وی افزود: آن زمان ارتش، سپاه، بسیج و ... نبود و با دست خالی دشمن بعثی را شکست دادیم اما امروز به مدرن‌ترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات نظامی مجهزیم که دشمن حتی فکر حمله نظامی را نمی‌کند و رویه خود را برای مقابله با ایران اسلامی به جنگ نرم و فرهنگی تغییر داده است.
استاندار سیستان و بلوچستان بیان داشت: در این جنگ نرم، هدف دشمنان قشر جوان و دانشجو هستند که با حربه‌های گوناگون سعی در سرگرم کردن جوانان ما دارند تا از تحصیل و تفکر و تلاش برای توسعه  و آبادانی کشور بازمانند.
آزاد افزود: در این جنگ نرم، گلوله شلیک نمی‌شود بلکه خاموش و بی صدا دشمن اهداف خود را پیش می‌برد.
وی ادامه داد: در این شرایط باید دانشجویان ما با تکاپو، تفکر و اندیشه زمینه اعتلای ایران اسلامی را بیش از پیش فراهم کرده و به دشمن بفهمانند که هرگز اسیر حربه‌های آنها نخواهند شد و پویایی و نشاط برای حفظ و ارتقای ارزش‌های نظام و جمهوری اسلامی در سرلوحه کارشان قرار دارد.
استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های دانشگاه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: دانشگاه سیستان و بلوچستان یکی از بی‌نظیرترین دانشگاه‌های کشور است به گونه‌ای که همیشه مورد بازدید میهمانان استان و به ویژه شهرستان زاهدان قرار می‌گیرد.
آزاد تصریح کرد: برگزاری همایش‌های ملی و بین‌المللی، چاپ مجلات علمی و پژوهشی و آی‌اس‌آی از جمله کارهای بی‌نظیر انجام شده در دانشگاه سیستان و بلوچستان بوده که ارتقا و توسعه بیش از پیش دانشگاه را فراهم کرده است.
وی با بیان اینکه نقش دانشگاه در توسعه سیستان و بلوچستان بسیار مؤثر بوده است گفت: دانشگاه سیستان و بلوچستان نگین سرسبز و گل سرسبدی در این استان و شهرستان زاهدان است.
وی تصریح کرد: امروز در دورترین نقطه سیستان و بلوچستان مراکز علمی و آموزشی ایجاد شده است که تعداد دانشجویان این استان را به بیش از 90 هزار دانشجو می‌رساند، فعالیت‌های علمی و پژوهشی انجام شده و کسب رتبه‌های مختلف و افتخار آفرینی دانشجویان در زمینه‌های مختلف را هم در سخنرانی‌ها بیان کنند.
در ادامه این مراسم از زحمات احمد اکبری رئیس سابق دانشگاه سیستان و بلوچستان تقدیر و با حکم وزیر علوم به سمت معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران منصوب و علیرضا رضوانی به عنوان سرپرست دانشگاه سیستان و بلوچستان معرفی شدند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول