اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نظام صالحین شاهرود:

امروز جنگ نرم جهاد اکبر است

خبرگزاری فارس: مسئول نظام صالحین سپاه پاسداران ناحیه شاهرود گفت: دیروز دفاع مقدس را پیش رو داشتیم و امروز جنگ نرم را به عنوان جهاد اکبر است.

امروز جنگ نرم جهاد اکبر است
به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‏الاسلام علیرضا اسکندرپور عصر امروز در جلسه کارگروه نظام صالحین حوزه نجف‌اشرف سپاه ناحیه شاهرود که با حضور بیش از 20 نفر از سرگروه‏های حلقه صالحین پایگاه و شورای حوزه در محل اتاق جلسات حوزه نجف اشرف برگزار شد، در سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با اشاره به آن دوران اظهار داشت: برگزاری حلقه‏های صالحین برگرفته شده از الگوهایی همچون دفاع مقدس است.
وی تصریح کرد: در آن دوران نیز حلقه‏هایی در بین رزمندگان از پشت جبهه در مساجد تا خط مقدم جبهه برقرار بود و رزمندگان در این حلقه‏ها شبهات و مسائل مختلف اخلاقی، اعتقادی، احکام و موارد دیگر را مطرح و بحث و تبادل نظر می‏کردند.
اسکندرپور در ادامه سخنان خود با اشاره به جنگ نرم دشمن و تهدیدات مسئول نظام صالحین سپاه پاسداران ناحیه شاهرود ادامه داد: باید با الگوبرداری از رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس با تهدیدات دشمن مقابله کرد و بهترین راه مقابله همین حلقه‏های صالحین است که به رشد و شکوفایی بسیجیان می‏انجامد و این همان چیزی است که شهدا از ما انتظار دارند و امیدواریم موفق باشیم.
در ابتدای این مراسم، علی طالع‏زاری فرمانده حوزه نجف اشرف در سخنانی گزارشی از فعالیت حلقه‏های صالحین پایگاه‏ها ارائه کرد و افزود: با توجه به توجه ویژه سازمان بسیج به نظام صالحین تمام تلاش حوزه و پایگاه‏های بسیج انجام دقیق و منظم و با کیفیت این حلقه‏ها در پایگاه‏های بسیج است که تاکنون موفق بوده و از این به بعد نیز با همت فرماندهان پایگاه‏ها و سرگروه‏های حلقه‏ها موفق خواهد بود.
لازم به ذکر است؛ طبق ابلاغ جدید سازمانی تمام پایگاه‏های بسیج با توجه به حلقه‏های صالحین سازماندهی و رتبه‏بندی می‏شوند و کل فعالیت‏های پایگاه بسیج در قالب حلقه‏های صالحین صورت می‏گیرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول