اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار کرمان؛

زنگ مهر در دبیرستان رقیه نرماشیر نواخته شد

خبرگزاری فارس: زنگ آغاز سال تحصیلی به صورت نمادین در دبیرستان رقیه شهرستان جدید‌التاسیس نرماشیر با حضور مشاور وزیر آموزش و پرورش و استاندار کرمان به صدا درآمد.

زنگ مهر در دبیرستان رقیه نرماشیر نواخته شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، صبح امروز همزمان با سراسر کشور زنگ آغاز سال تحصیلی 90 - 91 در سراسر مدارس استان کرمان نواخته شد.
همچنین زنگ آغاز تحصیل به صورت نمادین در شهرستان جدید‌التاسیس نرماشیر با حضور مشاور وزیر آموزش و پرورش و استاندار کرمان به صدا درآمد.
به گزارش فارس، مراسم استقبال از معلمان نیز در ورودی شهر نرماشیر به عمل آمد و بنیادی مشاور وزیر آموزش و پرورش‌، استاندار کرمان، مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمان، امام جمعه و فرماندار نرماشیر و جمعی از مدیران و اهالی این شهرستان با اهدای شاخه‌های گل ‌از معلمان قدردانی کردند.  
ساعت 8 و 30 دقیقه صبح امروز زنگ مهر با حضور مسئولان و دانش‌آموزان در دبیرستان دخترانه حضرت رقیه (س) شهرستان نرماشیر به صدا در آمد و سال تحصیلی 90 - 91‌ همزمان با سراسر کشور آغاز شد.
حدادیان رئیس آموزش و پرورش شهرستان نرماشیر در این آیین اظهار داشت: بیش از 12 هزار دانش‌آموز در مقاطع تحصیلی مختلف در این شهرستان مشغول به تحصیل هستند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول